سرمربی ۶۵ ساله کروات باید در نخستین دیدار روی نیمکت الاهلی با الهلال عربستان رو در رو شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، رسانه‌های سعودی با انتشار اخبار مختلف درباره این مربی نوشتند که قرار است مراسم معارفه برانکو ایووانکویچ امشب (دوشنبه) با حضور خبرنگاران و عکاسان عربستانی برای حضور در تیم فوتبال الاهلی عربستان برگزار شود و این سرمربی به صورت رسمی هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

برانکو که توافقات پایانی را با الاهلی انجام داد و حتی از کمپ تمرینی الاهلی در اتریش بازدید کرده تا چند روز آینده پس از امضای رسمی قراردادش، کار خود را در تیم الاهلی شروع می‌کند.

برانکو با الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الهلال عربستان برود و امیدوارست با کسب پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند. سبزپوشان و شاگردان مامیچ برگزار کننده دربی عربستان هستند که از اهمیت زیادی برای ۲ تیم برخوردار است.

استارت آزمون سخت برانکو در الاهلی

بازی رفت ۲ تیم ۱۵ مرداد و بازی برگشت هم روز ۲۲ مرداد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، برانکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ سرمربی پرسپولیس تهران بود که در بازی رفت الاهلی را شکست داد، اما در بازی برگشت شکست خورد و اکنون با هدایت سبزپوشان باید در مرحله حذفی رو در روی الهلال قرار بگیرد. قرارداد این مربی با الاهلی سالانه یک و نیم میلیون یورو  است.


بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب یکی از مسئولان باشگاه عربستانی/ برانکو، سرمربی الاهلی عربستان شد

واکنش سرخپوشان به خبر جدایی برانکو از پرسپولیس

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو ایوانکوویچ


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
برانکو مربی خیلی شاخی هم نیست تجربه ثابت کرده که 2 ماه دیگه میندازنش بیرون و دوباره مثل یتیمها گزدنشو جلوی ما خم میکنه متاسفانه مدیران ما از این دست داستان ها عبرت بگیر نیستن
-
حسین
۱۰:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
راست میگی؟! از کجا میدونی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
داداش کجای کاری همه جامها رو قبضه کرده بود مدیران از چی درس بگیرند؟ مدیرامون اگر مدیر بودند به جای اینکه از پولهای باشگاه برای خودشون به عنوان پاداش برداشت کنند پول موفق ترین مربی لیگ رو میدادند که فرار نکنه از دستشون بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
چقدر مهم شده مطلب دکتر برانکو ، ایشان مانند دیگران حق داره انتخاب کنه و ماهم براش احترام قائلیم ، وی تا زمان در پرسپولیس بود تمام وکمال در خدمت تیم بود و به رسم و رسومات ما هم احترام میگذاشت که نشان از فراست او دارد . خب حالا رفته با دیگری قرداد بسته و در دنیای حرفه ای گری مانند رفتن کی روش طبیعی هست ، اونیکه مهم هست دوستان فوتبالی زرنگ باشند ودر عوض هیاهو بی ثمر از این افراد استفاده برده و با کسب تجربه اشخاص کارآمد داخلی تربیت کرده و از آنان استفاده مفید ببریم که بر میگرده به فدراسیون که تا کنون توانسته بهره لازم را برای فوتبال ملی در سطح فنی و مربیگری و آموزش بازیکن ببرند واگر نه چرا.؟
حرفه ای رفتار کنیم و برای مملکت مفید واقع شویم
آخرین اخبار