دولت آلمان در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کاهش یا توقف اجرای برخی تعهدات برجامی، از تهران خواست به تعهداتش ذیل توافق هسته‌ای پایبند بماند.

سخنگوی دولت آلمان: از ایران می خواهیم به تعهداتش در برجام پایبند بماندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، «اشتفن زایبرت» سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد از ایران می خواهد تا به تعهداتش در توافق هسته ای پایبند بماند.

خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد پس از اولتیماتوم ایران برای گذر از حد مجاز اورانیوم غنی شده (طبق برجام) سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت برلین از ایران می‌خواهد تا از توافق هسته‌ای که در سال ۲۰۱۵ با قدرت‌های جهانی به امضا رساند، حمایت کند.

گفتنی است بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد از امروز شمارش معکوس ده روزه برای عبور از سقف تولید ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم آغاز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
همانطور که همه شما پایبند بودید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
هی جناب اشتفن زایبرت تا حالا خواب بودی؟!
تازه از خواب بیدار شده ای؟! شاید هم خودت را به خواب زده ای نه؟! اولاً از روز پس از تصویب قرارداد برجام توسط شورای امنیت سازمان ملل این آمریکا بود که نقض عهد کرد آن هم توسط کسیکه نامه نوشته بود و تقاضای مذاکره کرده بود یعنی شخص شخیص اوباما آن موقع هیچ اثری از نادان درجه یک بزرگ بین المللی بنام ترامپ نبود......از همان روز تا پایان تاریخ خروج ترامپ( هیئت حاکمه آمریکا ) که یکسال تمام میشد آژانس بین المللی انژی اتمی 15 بار صریح و شفاف با اسناد مثبته اعلام رسانه ای جهانی کرد که ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده.....پس جناب خودتان را به گیجی و حماقت نزنید سوال کدام طرف از بین اعضای برجام نقض تعهدات را کرده و پایبند نبوده اروپائی که مدام با کش و قوس دادن به موضوعات مختلف هیچ کار عملی و عملیاتی برای ایران نکرد یا ایران؟؟ یا آمریکا و هیئت حاکمه قلدرش؟ درست است که در صنعت غول جهانی هستید اما در مقابل دلار آمریکا و عربده کشی هایش مورچه ای بیش نیستید تازه آمریکا که فقط از برجام خارج نشد و نقض تعهد نکرد از تمام معاهدات بین المللی و جهانی خودش را خارج کرد و دائم شما اروپائی ها را تهدید کرد آیا یادت هست؟؟ یا تازه از خواب بیدار شده ای؟؟؟ آمریکا حتی دو مذاکره کننده ی سر میز را که از اعضای میز مذاکره و عضو شورای امنیت سازمان ملل و دارای حق WTO هستند را هم دائم تهدید کرده و هنوز هم تهدید میکند آنوقت از ما ایرانیها می خواهی که پایبند به تعهدات برجامی باشیم؟؟....................................
آخرین اخبار