قرارداد مطهری ۲ ساله تمدید شد/ وضعیت مبهم نژاد مهدی برای حضور در اصفهان

قرارداد مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با این باشگاه ۲ ساله تمدید شد تا حضور او در استقلال منتفی شود.

قرارداد مطهری ۲ ساله تمدید شد/ وضعیت مبهم نژاد مهدی برای حضور در اصفهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ارسلان مطهری، مهاجم ۲۶ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتورسازی تبریز و ... دارد و در اواسط لیگ هجدهم با عقد قراردادی یک ساله به تیم سبزپوش اصفهانی پیوست، عملکرد خوبی با این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت.

قرارداد او با ذوب آهن در انتهای لیگ هجدهم به پایان رسید و هر چند استقلال تهران برای جذب این بازیکن دست به کار شد، اما مدیران ذوب به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادند و امروز (دوشنبه) نیز قرارداد ۲ ساله او تمدید شد.

مسئولان ذوب آهن با امیر ارسلان مطهری به توافقات مالی رسیدند و قرار است مطهری در لیگ نوزدهم نیز در این تیم بازی کند. مهاجم ۲۶ ساله سابقه بازی در تیم صحم عمان را هم دارد و با علیرضا منصوریان در لیگ نوزدهم در ذوب آهن حضور دارد.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با مطهری مذاکراتی داشتیم و به توافقات رسیدیم و قرارداد او ۲ ساله تمدید شد. با نژاد مهدی هم صحبت‌هایی کردیم و خواستار تمدید قرارداد با او هستیم و قرار است به باشگاه بیاید تا قراردادش را تمدید کند.

او افزود: به کریستین اوساگونا هم پیشنهادی دادیم و او نیز پیشنهادی ارائه کرد تا در تیم بماند.

لازم به ذکر است، میلاد فخرالدینی هم قراردادش را یک ساله دیگر تمدید کرد.

ذوب تاکنون موفق به جذب بازیکنی نشده، اما قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرده است. البته محمدرضا حسینی و مظاهری نیز با عقد قرارداد به سپاهان و تراکتورسازی پیوسته اند.


بیشتر بخوانید:

احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شد

پاتک ذوب آهن به استقلال/ مطهری فردا تمدید می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
محمد ابراهیمی
۰۲:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خدارو شکر که نیامد هم خودش به میشد هم استقلال ضرر میکرد
آخرین اخبار