معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور در نخستین جلسه کمیته مشترک پشتیبانی مالی و فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی و متکی به آرا مردم است، عنوان کرد: به صورت متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که افزایش اقتدار، عظمت و امنیت نظام را در پی دارد.

وی، مشارکت مردمی را اولین مسئله در انتخابات برشمرد و بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌های استان در راستای ایجاد اعتماد عمومی و تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم همچون دوره‌های گذشته تاکید کرد.

قاسم پور با اشاره به اینکه پشتیبانی انتخابات و فناوری اطلاعات از اولویت‌های برگزاری انتخابات در سال ۹۸ است، بیان کرد: کمیته مالی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان موظف به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر و پاسخگویی در انتخابات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندای فارس همچنین بر لزوم اجرای قانون‌مند و باشکوه انتخابات با رعایت صرفه و صلاح و کاهش هزینه‌های غیر ضرور و تامین و خرید تجهیزات صرفاً در چارچوب قانون و مقررات با برگزاری مناقصه و ایجاد رقابت سالم در بخش خصوصی تاکید کرد و همه ادارات، دستگاه‌ها و نهاد‌ها را طبق قانون انتخابات مکلف به همکاری با فرمانداران و بخشداران در جهت تامین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیران در سطح استان و شهرستان‌ها نهایت همکاری برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات داشته باشند.
انتهای پیام/م

نخستین جلسه کمیته مشترک پشتیبانی مالی و فناوری اطلاعات ستاد انتخابات فارس

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار