وزیر ارتباطات پس از دریافت اولین کارت زرد در جلسه علنی امروز مجلس، در واکنش به این اتفاق مطلبی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

واکنش توئیتری آذری جهرمی پس از دریافت کارت زرد در مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حالی برگزار شد که محمود سلامی نماینده خواف و رشتخوار سوالی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم تحقق موارد مندرج در بند ط ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارتخانه متبوعش مطرح کرد.

پس از توضیحات آذری جهرمی،  این نماینده مجلس از پاسخ‌های وزیر ارتباطات قانع نشد و خواستار آن شد که پاسخ‌های وزیر به رأی نمایندگان گذاشته شود. در این رأی‌گیری نمایندگان مجلس با ۸۳ رأی موافق، ۸۳ رأی مخالف اعلام کردند که از پاسخ‌های آقای وزیر قانع نشدند و آذری جهرمی اولین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.


بیشتر بخوانی: اولین کارت زرد مجلس به «آذری جهرمی» 


آذری جهرمی دقایقی پیش با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود به نتیجه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و دریافت کارت زرد واکنش نشان داد و نوشت:

در فوتبال وقتی خطا می‌کردیم، داور کارت زرد می‌داد. اما در عرصه سیاست فضا متفاوته! تجربه جالبی بود. ۸۳ به ۸۳ اما خوب بیست نظر ممتنع‌ هم موافق حساب نمیشه، باید بیشتر تلاش کنیم هر چند محدودیتهای بودجه‌ای زیاده. در سال گذشته نصف بودجه تخصیص گرفت اما عملکرد دو برابر! باز هم میشه.

واکنش توئیتری آذری جهرمی پس از دریافت کارت زرد در مجلس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار