مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت:۴۰۷ فقره تفاهم نامه با مشترکین کشاورزی در زمینه مدیریت بار و پیک سایی شبکه توزیع برق شهرستان قروه منعقد شد.

فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با توجه به لزوم مدیریت بار و مصرف انرژی در پیک ۹۸ تعداد ۴۰۷ فقره تفاهم نامه تا نیمه اول خردادماه در بخش کشاورزی منعقد و کشاورزان ملزم به رعایت آن می‌باشند که ۵/۲۳ مگاوات صرفه جوئی در بحث انرژی در حوزه برق شهرستان قروه را به همراه دارد.

وی با اشاره به اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال افزود: تحقق این امر با تلاش و همت همکاران که تعداد ۳۴۴ دستگاه کنتور فهام از ابتدای سالجاری در شبکه برق شهرستان قروه، جهت این دسته از مشترکان دیماندی نصب نموده اند که با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع به منظور هوشمند سازی هزینه شده است.

میمنت آبادی در ادامه بیان کرد: در بخش مولدین خود تأمین نیز با پیگیری‌های انجام شده تعداد ۱۱ مولد در این زمینه با این مدیریت تفاهم نامه همکاری امضاء و مبادله گردیده که مقرر شد میزان ۲/۶ مگاوات ساعت انرژی در ساعات پیک انرژی، به شبکه برق تزریق نمایند.

وی در پایان با اشاره به همکاری مشترکین بخش کشاورزی در سال گذشته افزود: سال گذشته مشترکین بخش کشاورزی همکاری خوبی در مدیریت بار و خاموش نمودن الکتروموتور‌های پمپاژ در ساعت اوج مصرف داشته اند که امیدواریم امسال نیز با اطلاع رسانی و تلاش‌های صورت گرفته، شاهد تداوم این همکاری در سایر بخش‌های صنعتی، تجاری و اداری باشیم تا از اعمال خاموشی‌های ناشی از مدیریت اضطراری بار جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

انعقادتفاهم نامه همکاری بین شبکه توزیع برق قروه با مشترکین کشاورزی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.