مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما از برانکو خواستیم به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد و به توافقات انجام شده پایبند باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس در خصوص قرار داد برانکو ایووانکویچ با تیم فوتبال الاهلی عربستان اظهار کرد: ما مبلغ قرارداد برانکو را روز چهارشنبه هفته گذشته آماده کرده بودیم و به اواعلام شده بود که پولش آماده است. برانکو به ما شماره حسابی داد که متعلق به دخترش بود اما این شماره حساب مشکل داشت.  این موضوع را  به وی  اعلام و بیان کردیم که به صورت نقدی می‌توانیم  این پول را در امارات به او بدهیم و گفتیم که شنبه صبح می‌تواند این پول را دریافت کند. ارز این پول آماده شد و ما مطالبات او و همچنین پیش پرداخت فصل آینده را آماده کردیم و حتی پول دستیاران هم آماده شد و ما هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات او نداشته و نداریم.

طبق اعلام کارشناسان قرارداد برانکو پابرجاست 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: نامه‌ای روز گذشته  از سوی  برانکو به باشگاه آمد که در آن عنوان شده بود من کارم را در پرسپولیس انجام دادم و می‌خواهم در فضای دیگری کار کنم و اگر می‌شود رضایت دوطرفه برای فسخ قرارداد بدهیم اما ما با او قرارداد داریم و همه کارشناسان حقوقی هم که به باشگاه آمدند مورد مشورت قرار گرفتند و اعلام کردند که این قرارداد به طور کامل  پابرجاست و با توجه به نامه‌ای که به او دادیم این قرارداد باید ادامه پیدا کند. با توجه به خدماتی که برانکو به باشگاه داشت و رضایتی که ما از او داشتیم از وی خواستیم که کارش را با پرسپولیس ادامه دهد و به توافقاتی که انجام شده پایبند باشد. به هر حال همه تلاش خود را کردیم تا مطالبات او پرداخت شود.

عرب درباره اینکه برانکو مربی محترمی است و همه او را به خاطر شخصیتش دوست داشتند اما او نمی‌خواهد با پرسپولیس ادامه دهد و حتی عکس‌هایی از حضور او در اتریش در کمپ الاهلی منتشر شده، و بهتر است این مسئله به صورت مسالمت آمیز حل شود چرا که نمی‌شود او را به زور در پرسپولیس نگه داشت، تصریح کرد: ما یک شرکت دولتی هستیم و باید همه چیز از نظر حقوقی پیگیری شود.ما تابع مقرراتی هستیم و طبق مقررات او قرارداد دارد و باید تعهدات انجام شود. ما حتی سه روز زودتر مطالبات برانکو را آماده کردیم و اکنون هم آماده پرداخت هستیم و  او با ما قرارداد دارد.

او  درباره اینکه برانکو نخواهد در پرسپولیس بماند آن وقت چه خواهید کرد، گفت:ما اصرار داریم  قرارداد برانکو اجرایی شود و او در پرسپولیس بماند و  طبق مستندات حق با باشگاه پرسپولیس است.

درخواست برانکو برای فسخ قرارداد قانونی نیست 

عرب در باره اینکه آیا از برانکو شکایت می‌کنید، ادامه داد: در واقع باید بگویم درخواست برانکو قانونی نیست چرا که فسخ قرارداد باید با رضایت ما باشد که ما راضی نیستیم و رضایت نمی‌دهیم. ما همچنان در حال رایزنی هستیم تا ببینیم برنامه او چیست. ما دنبال این هستیم که برانکو بماند.

او  درباره اینکه به فکر جایگزین برای برانکو هستید یا نه، گفت:‌ما اکنون به قرارداد با برانکو فکر می‌کنیم و او تا فردا فرصت دارد پولش را از پرسپولیس بگیرد. ما با هم حرف رسمی زدیم و تا زمانی که موعد توافقات سپری شود به هیچ چیزی فکر نمی‌کنیم.

برانکو هنوز نامه ما را پاسخ نداده است 

عرب  درباره اینکه با خود برانکو صحبت کردید یا خیر،‌اظهار کرد : برانکو  با خانواده در مسافرت به سر می برد به همین دلیل امکان تماس با او برقرار نشد. ما از طریق ایمیل به صورت مرتب با برانکو در ارتباط هستیم و نامه‌ای که برای او زدیم هنوز به ما پاسخ نداده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تکلیف سرمربی این تیم چه زمانی مشخص می‌شود، تصریح کرد:‌آنچه وکیل او گفت تا روز سه‌شنبه همه ما فرصت داریم همه این مسائل حل شود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم این مسائل حل شود.ما طبق قانون باید مقررات را انجام دهیم و تا فردا وکیل او فرصت دارد بیاید و پول را بگیرند تا ادامه فعالیت دهند. ما حتی برای برانکو بلیت برگشت گرفتیم و او باید 5 تیر به ایران برگردد. او لیست بازیکنانش را به ما داده و با گرفتن بلیت برگشت و لیستی که به ما ارائه شبهه‌ای برای بازگشت او نداشتیم.

اگر برانکو نیاید در جلسه هیئت مدیره تصمیم می گیریم 

عرب درباره اینکه فکر کنید امروز چهارشنبه است و برانکو اعلام کرده دیگر به تهران نمی‌آید در این صورت شما چه می‌کنید، گفت: آن زمان باید جلسه فوری هیأت مدیره را تشکیل دهیم و درباره آن تصمیم بگیریم.

او درباره  اینکه جانشین احتمالی برانکو چه کسی خواهد بود، افزود: در حال حاضر به هیچ کسی فکر نمی‌کنیم چرا که شواهد و قرائن نشانه‌ای از رفتن برانکو نداشت. چرا که ما در تلاش بودیم پول را تهیه کنیم و حتی در این مدت با او مذاکراتی برای لیست بازیکنان داشتیم.حتی وقتی با بازیکنی مذاکره می‌کردیم و به مشکل می‌خوردیم با برانکو در ارتباط بودیم و به او می‌گفتیم چه اتفاقاتی رخ داده و این مسائل نشان دهنده این نیست که او نمی‌خواهد به ایران بیاید. به همین دلیل ما به جز  برانکو به هیچ کسی دیگر فکر نمی‌کنیم و فکر هم نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو ایوانکوویچ

ادعای عجیب یکی از مسئولان باشگاه عربستانی/ برانکو، سرمربی الاهلی عربستان شد

پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد


انتهای پیام/

اظهارات عرب در خصوص قرارداد برانکو با الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
برانکو رو پروندي رفت؟؟؟؟
آخرین اخبار