مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در مدارس غیردولتی به دنبال برندسازی باشیم، گفت : لازمه رسیدن به این مهم، استفاده از معلم و کادر باتجربه و متخصص است.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دوره ضمن خدمت آشنایی با سامانه مشارکت‌ها در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ناحیه یک کرمانشاه گفت : باید روند جذب مدارس غیردولتی را تغییر دهیم و با برنامه‌های کاربردی‌تر به بهبود و تسریع این جریان کمک کنیم و از تجربیات استان‌های پیشتاز در این زمینه استفاده نمائیم.

وی گفت : هر کس تقاضای ایجاد مدارس غیردولتی را دارد باید به او کمک کنیم تا بتواند به پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت کمک کند.

وی اظهار داشت: همچنین با تشویق افراد به انجام چنین کاری می‌توان بخشی از هزینه‌ها و مشکلات آموزش و پرورش را کاهش داد و در روند رونق کسب و کار و کاهش بیکاری اثرگذار بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در حوزه مشارکت‌ها بحث گردش مالی وجود دارد، باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم و همانگونه که آموزه‌های دینی به ما توصیه می‌کنند، نباید شرایطی را ایجاد کنیم که مورد سوء ظن قرار بگیریم و حوزه مشارکت‌ها یکی از محل‌هایی است که باید با احتیاط و دقت فراوان در آن فعالیت کرد.

یزدان پناه، شورای آموزش و پرورش را یکی از مهمترین جایگاه‌های نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: باید از پتانسیل و ظرفیت‌های بالای این شورا به خوبی استفاده کرد و جلسات شورای آموزش و پرورش را به عنوان جایگاه تصویب برنامه‌های چالشی و بزرگ تلقی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

لازمه برندسازی استفاده از معلم و کادر باتجربه و متخصص

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.