مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پول برانکو را ۲ روز زودتر از موعد آماده کرده ایم و اکنون فسخ قرارداد او را نمی‌پذیریم.

عرب: پول برانکو را ۲ روز زودتر آماده کردیم/ فسخ قرارداد ایوانکوویچ را قبول نمی‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب درباره آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس و منتشر شدن خبر ارائه برگه فسخ قرارداد او به این باشگاه اظهار داشت: همانگونه که پیش از این هم گفتیم برانکو نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است که طبق آن ما باید تا سه شنبه هفته جاری مطالبات و پیش پرداخت قرارداد فصل آینده او را بدهیم. این مبلغ آماده شده است و در ۲ فقره نامه به برانکو اعلام کردیم با حضور در باشگاه پولش را بگیرد. باشگاه پرسپولیس همچنان روی همین موضوع تاکید دارد.

او افزود: همیشه گفته ایم و باز هم می‌گوییم باشگاه فقط به ادامه همکاری با برانکو فکر می‌کند. به هیچ گزینه‌ای نه فکر می‌کنیم و نه فکر خواهیم کرد. اعلام شده او به باشگاه بیاید و هم پول خودش و هم پول دستیارانش را بگیرد. ارزی که باید برای این کار اختصاص بدهیم آماده شده و برای اطمینان خاطر به هواداران گفتیم دوشنبه صبح (فردا) این پول را برانکو پرداخت می‌کنیم.

عرب تصریح کرد: نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه رسیده است و ما هم ضمن تشکر از زحمات برانکو جواب دادیم با باشگاه پرسپولیس قرارداد داری و با توجه به اینکه خدمات زیادی برای این باشگاه داشته ای، همچنان براساس قراردادی که به صورت رسمی بین طرفین وجود دارد خواستار ادامه همکاری هستیم و به جز این موضوع به مسئله دیگری فکر نمی‌کنیم. به او گفتیم پولتان آماده است و با حضور خودت یا وکیلت در باشگاه آن را دریافت کن.

او ادامه داد: کل مبلغ طلب و پیش پرداختی که که برانکو در نامه اش آورده و درخواست کرده است بدون یک ریال کم و زیاد را فراهم کرده ایم، اما حرفه‌ای نیست مبلغ را بگوییم چراکه این موضوع بین برانکو و باشگاه است. با برانکو قرارداد رسمی داریم و به هیچ وجه فسخ این قرارداد را نمی‌پذیریم. برانکو درخواست کرده بود تا ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) که سه شنبه هفته جاری است پولش را پرداخت کنیم که ۲ روز زودتر این پول را آماده کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اخباری که نسبت به توافق برانکو با الاهلی عربستان منتشر شده است، گفت: من این اخبار را نشنیده ام چراکه هیچ یک از این اخبار رسمیت ندارد. نباید به مسائل غیررسمی توجه کنیم. موضوع رسمی ما همانی است که وکیل برانکو به باشگاه نامه زده و تا ۱۸ ژوئن به ما فرصت داده بود تا پولش را پرداخت کنیم. این پول را هم ۲ روز زودتر آماده کردیم.

عرب درباره اینکه آیا در قرارداد برانکو بند فسخ یک طرفه قرارداد وجود دارد یا خیر، بیان کرد: چنین بندی در قرارداد برانکو نیست.

او درباره بندی که در قرارداد کل بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس قید شده است مبنی براینکه اگر آن‌ها ۲ ماه پول خود را دریافت نکنند می‌توانند قراردادشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند، گفت: این موضوع برای زمانی بود که آخرین نامه وکیل برانکو به باشگاه پرسپولیس ارسال نمی‌شد. در این نامه برانکو و وکیلش به باشگاه فرصت داده اند تا ۱۸ ژوئن پول را پرداخت کند و در این وضعیت آن بند قراردادی اعتبار ندارد. به وکیلش اعلام کرده ایم به باشگاه بیاید و پول را بگیرد.

عرب درباره زمان حضور برانکو در ایران گفت: طبق توافق بلیت بازگشت او به تهران را برای پنح تیر اوکی کرده ایم.


بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با برند معتبر برای تهیه البسه تیم

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات عرب درباره باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار