فرماندار شهرستان اسکو بر نظارت مستمر و دقیق بر فرایند تولید و توزیع مواد غذایی در این شهرستان از سوی کارشناسان بهداشت و صنعت و معدن تاکید کرد.

لزوم نظارت مستمر و دقیق بر فرایند تولید و توزیع مواد غذایی درشهرستان اسکوبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بابک رضی فرماندار شهرستان اسکو منش در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی شهرستان اسکو یکی از معضلات بهداشتی را دفع غیر اصولی پسماند عنوان کرد و گفت‌: به علت نبود فرهنگ تفکیک زباله در مبدا این کار توسط افراد زباله گرد انجام گرفته و تداوم این مسئله باعث بروز مشکلات بهداشتی برای این افراد خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو بر لزوم اجرای طرح تفکیک زباله در مبدا در ادارات و مدارس تاکید کرد و افزود: با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری باکس‌های زباله در تعدادی از مدارس شهرستان مستقر میشود تا با فرهنگ سازی اقدامات اولیه جهت تفکیک زباله در مبدا توسط مردم نیز انجام پذیرد.

به گفته وی باتوجه به گردشگر پذیر بودن منطقه لزوم نظارت دقیق بر نحوه تهیه، تولید و عرضه محصولات غذایی در مراکز عرضه بیش از پیش احساس شده و در این زمینه نظارت‌های لازم از سوی تعزیرات انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

لزوم اجرای طرح تفکیک زباله در مبدا در ادارات و مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار