دونده سرعتی کشورمان گفت: من به همراه احسان حدادی ورودی مسابقات جهانی را کسب کردم، اما تکلیف مربی و اردوهایم مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان درباره وضعیتش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: متاسفانه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا اردو‌ها و برنامه‌های ما مشخص نشده است.  من به همراه احسان حدادی ورودی مسابقات جهانی را کسب کردیم، اما تکلیف مربی و اردوهایم مشخص نشده است. به هر حال منتظر هستم این مسئله مشخص شود تا با انگیزه برای مسابقات جهانی آماده شوم.

او ادامه داد: علاوه بر این روند کسب سهمیه المپیک شروع شده است و باید تلاش خود را کنیم تا سهمیه المپیک توکیو را بدست آوریم. کسب سهمیه المپیک در این دوره سخت است. من رکورد شخصی ام کم است و در تابستان امسال و سال آینده این فرصت دارم که حد نصاب المپیک را بدست آورم.

تفتیان بیان کرد: متاسفانه تنها و به صورت شخصی تمرین می‌کنم و منتظر هستم که فدراسیون دوومیدانی تصمیم گیری کند. به طور معمول ورزشکاران را به یک جلسه دعوت می‌کنند تا برنامه‌ها را اعلام کنند و من تمایل دارم که با مربی فرانسوی کار کنم و تغییر مربی یک سال قبل از المپیک درست نیست.

دونده سرعتی کشورمان گفت: من قصد دارم یک رده از المپیک قبلی نتیجه بهتری کسب کنم. در دوره قبلی المپیک توانستم به مرحله نیمه نهایی صعود کنم و جز ۲۴ نفر اول این رقابت‌ها قرار بگیرم، اما در المپیک توکیو با وجود اینکه کار سخت است شرایط بهتری دارم و امیدوارم وضعیت طوری باشد که مدعی قهرمانی باشم و در بین ۸ نفر اول قرار بگیرم.


بیشتر بخوانید: 

کیهانی: من تشخیص می‌دهم که پاداش جاکارتا را به چه کسانی بدهم

صیامی: درصد زیادی از پاداش جاکارتا را به مربیان شهرستان‌ها می‌دهیم

مرادی: برای کسب ورودی جهانی نیاز به مسابقات بهتری دارم


انتهای پیام/ 

اظهارات تفتیان درباره وضعیتش برای کسب سهمیه المپیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار