مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۱۵ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نگاهی به حوادث امروز سه شنبه ۱۵ مرداد در خوزستانمهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۱۵ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مبارزه با کالای قاچاق در بندر ماهشهر

سردارحیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای ماهشهر با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودروی پراید وانت حامل محموله کالای قاچاق را در محور هندیجان- ماهشهر شناسایی و متوقف کردند.

او افزود:۶۲ طاقه پارچه، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ هزار و ۵۵۶ عدد انواع آچار و ابزار آلات خارجی فاقد مجوز گمرکی  از این خودرو ها کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول در پایان گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

دستگیری سارق سیم برق در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: موضوع سرقت چندین فقره سیم‌های برق در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شوشتر یک سارق را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم ۱۰۰ متر سیم برق مخصوص انتقال برق شبکه فشار متوسط به صورت ۵۰ قطعه ۲ متری کشف شد.

فرمانده انتظامی شوشتر عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.