مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار استان لرستان گفت: پس از ساخت‌وساز منازل سیل‌زدگان، کالای اساسی به مردم سیل‌زده تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، سرهنگ جمال ابدالی، مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار استان لرستان  با اشاره به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: ۹ شهرستان استان هرکدام به صورت جداگانه کالا‌های اساسی اهدایی خود را جمع‌آوری کرده و منتظر هستیم ساخت‌وساز منازل سیل‌زدگان به اتمام برسد و کالای اساسی به مردم سیل‌زده تحویل داده شود.

ابدالی افزود: طی جلسه ویدیو کنفرانس نیازمندی‌های خود را به مدیران کشوری گفته تا در ساخت‌وساز مناطق سیل‌زده به ما کمک نقدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمام اعضای بسیج ۹ شهرستان نیز در حال رایزنی با خیرین هستند تا بتوانند کالا‌های موردنیاز را فراهم کنند و خود نیز مرکز جمع‌آوری دارند و هر شهرستان لیست کالا را به ما اعلام می‌کند.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار استان لرستان بابیان اینکه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را در دست اقدام داریم که با همکاری کمیته امداد در ۹ شهرستان یک مرکز نیکوکاری در هر شهر تشکیل می‌شود عنوان کرد: برای مناطق سیل‌زده ۶۰۰ حواله چادر زنانه جمع‌آوری و ارسال‌شده است.

انتهای پیام/ر

توزیع کالا‌های اساسی بین سیل زدگان لرستان

برچسب ها: سیل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.