مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۳ هزار واحد روستایی آسیب دیده از سیل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و کار پاکسازی و بازسازی مسیر‌های آسیب دیده از سیل انجام شده است.

۳ هزار واحد روستایی آسیب دیده از سیل برای دریافت تسهیلات معرفی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۳ هزار واحد روستایی آسیب دیده از سیل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و کار پاکسازی و بازسازی مسیر‌های آسیب دیده از سیل انجام شده است.

وی در خصوص میزان تسهیلات ساخت و ساز و تصویب وام‌های ارزان قیمت ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی برای روستا‌ها و شهر‌ها گفت: در خصوص پرداخت وام‌های در نظر گرفته شده برای ترمیم و ساخت و ساز واحد‌های آسیب دیده از سیل طبق مصوبه دولت باید استان ایلام را یکی از استان‌های پیش رو بدانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: با توجه به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات ابلاغ شده تاکنون ۷۹۰ واحد احداثی، ۱۰۰۰ واحد تعمیری و ۱۰۰۰ واحد معیشتی در بخش روستایی شناسایی شده‌اند و از این تعداد ۵۴۴ مورد برای احداث و ۲۵۰۰ مورد برای تعمیرات به بانک‌ها معرفی شده اند.

انتهای پیام/با

کار پاکسازی و بازسازی مسیر‌های آسیب دیده از سیل انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.