معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:زمان پرداخت، ویرایش و دریافت کارت ورود به جلسه ثبت‌نام شدگان سنجش و پذیرش پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان از روز شنبه امکان پذیر می‌باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان ایلاماله وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:به اطلاع تمامی ثبت‌نام شدگان سنجش و پذیرش پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز شنبه مورخ ٩٨/٣/٢٥ ازطریق سامانه امکان پذیر می‌باشد.

وی افزود:تمامی داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده اند می­توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه سنجش، مراحل زیر را انجام دهند:
مرحلة اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت­نام، نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود اقدام نمایند.
مرحلة دوم: نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت­نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
مرحلة سوم:پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند و از نشانی حوزه سنجش و زمان آن مطلع شوند.

اله وردی  تاکید کرد:شرط لازم جهت ورود به جلسه، همراه داشتن کارت عکس‌دار می‌باشد.

وی ادامه داد:درصورتی که کارت ورود به جلسه، فاقد عکس بوده یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/با

دریافت کارت ورود به جلسه ثبت‌نام شدگان سنجش و پذیرش پایه هفتم مدارس در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.