ولیعهد سعودی در مصاحبه با الشرق الاوسط با اتهام زنی به ایران مبنی بر دست داشتن در حادثه نفتکش‌ها مدعی شد عربستان به دنبال جنگ در منطقه نیست، اما در مواجهه با تهدید‌ها تردید نخواهد کرد!

ادعای بن‌سلمان: به دنبال جنگ نیستیم!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یک شبکه سعودی، محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد عربستان سعودی به دنبال جنگ در منطقه نیست، اما در مواجهه با هر تهدیدی علیه مردم و حاکمیت عربستان تردید نخواهد کرد!

این در حالی است که بعد از ادعا‌های بی‌سند و مدرک مقامات آمریکایی درباره دست داشتن ایران در حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان،ولیعهد سعودی ایران را به دست داشتن در این حادثه متهم کرد.

بن‌سلمان گفت: «امیدواریم رژیم ایران، رویکرد ستیزه‌جویانه را متوقف کند.»

بن‌سلمان در گفتگو با نشریه «الشرق الاوسط» مدعی شد: «بعد از حصول توافق هسته‌ای، ایران بودجه (بخش نظامی) را افزایش داد. بعد از برجام همچنین حمایت‌های ایران از گروه‌های منطقه‌ای بیشتر شد.»

وی همچنین مدعی شد: «رژیم ایران حامی تروریسم و گسترش ویرانی در منطقه است.»

بن‌سلمان سپس با دنباله‌روی از خط‌دهندگان غربی خود، بدون ارائه هیچ مدرکی ادعا کرد: «رژیم ایران به سفر نخست‌وزیر ژاپن به تهران احترام نگذاشته و زمانی که او آنجا بود، با حمله به دو نفتکش که یکی ژاپنی بود، جواب اقدامات او را دادند.»

عربستان سعودی بزرگترین خریدار اسلحه و مهمات در جهان به شمار می‌رود. این کشور با تجاوز نظامی به یمن این کشور را به فقیرترین کشور جهان تبدیل کرده است.

هر روز که می‌گذرد ابعاد جدیدی از روابط پنهانی و آشکار روابط ریاض با رژیم اشغالگر قدس فاش می‌شود. بن‌سلمان توضیح نمی‌دهد پادشاهی چرا به انبار سلاح و مهمات در منطقه تبدیل شده است.

بن‌سلمان در حالی ایران را به دست داشتن در این حادثه متهم می‌کند که هنوز روایت واحد و تاییدشده‌ای درباره علت حادثه منتشر نشده است.

برخی علت انفجار نفت‌کش‌ها را، انفجارمین دریایی دانسته، برخی می‌گویند اژدر عامل انهدام آن‌ها است و برخی هم مدعی هستند یک فروند پهپاد در اطراف نفتکش‌ها مشاهده کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
بن سلمان تو را به اجداد یهودیت. دست از دروغ بردارروسریتم برداری کله زشتت مشخص میشود
-
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
محمد بن سلمان حرف بیجا نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
بمیر بن سلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر بن سلمان
-
ح.م
۰۹:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
عرب سوسمار خور چه کار هایی می کنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
فارس زبان از دیار توس
۰۰:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
بفرمایید عربستانی سوسمار خور ما تو کشور خودمون عرب داریم یادتون نره
-
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
برو بمیر
تو کوچکتر از آن هستی که در مورد ایران صحبت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
چطور میتونی اصلا نظر بدی!!! خواهشابمیر وگرنه خفه ات میکنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
باشه توخوبی توماهی البته کفتارماهی
قاشقچی رم من کشتم انداختم سفارتت یمنم چاره جز بمبارانش ندارم
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۰۷:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
ولیعهد نادان و سخیف عربستان روزی به بدلیل سفاکی تان روزی توسط مبارزان و مجاهدان به درک واصل خواهی شد .بهتر است دست به این نوکری آمریکا و اسرائیل بردارید که تاوان جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد .از مان گفتن و از شما نشنیدن
آخرین اخبار