مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت : اردو‌های جهادی دانشگاه آزاد کرمانشاه به صورت متمرکز و نیمه متمرکز و در قالب کمپین‌هایی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت : اردو‌های متمرکز این گروه جهادی عمدتا به صورت کمپین‌های ۱۰ روزه در مناطق محروم و با حضور نیرو‌های جهادی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار می‌شوند.

وی گفت : آخرین اردوی جهادی که به صورت کمپین برگزارشد در یکی از مناطق محروم استان کرمانشاه بود که سه پروژه آبرسانی (شامل ترمیم و مرمت منابع آب روستا) و فضاسازی مقابل مسجد و در نهایت پروژه مرمت و بهسازی مدرسه این روستا بود که به مدت ۱۰ روز و تقریبا با حضور ۶۰ نفر از نیرو‌های جهادی برادر برگزار شد.

وی افزود: آخرین اردوی جهادی نیمه متمرکز این گروه نیز مهر و آبان ۹۷ در یکی از مناطق حاشیه‌ای استان کرمانشاه (منطقه‌ای که آسیب‌های اجتماعی آن به شدت بالا است) از طرف گروه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در حوزه‌های فرهنگی، خانواده، افتصاد مقاومتی و آموزشی برگزار شد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری اردو‌های متمرکز گروه جهادی به صورت کمپین‌های ۱۰ روزه در مناطق محروم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.