سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: آسمان استان اردبیل تا اواسط هفته جاری صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا روز دوشنبه هفته جاری، آسمان استان صاف تا نیمه ابری در برخی مناطق با وزش باد (گاهی با سرعت تند) پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی این مدت در بعضی ساعات (بویژه در ساعات بعدازظهر تا عصر) در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان از جمله در کوهپایه‌های سبلان، رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده نیز انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: از لحاظ دمایی، امروز نوسانات دمایی نخواهیم داشت، اما طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه به دلیل جنوبی شدن جریانات هوا، دمای هوا چند درجه‌ای افزایش می‌یابد بطوریکه در مناطق شمالی استان و شهرستان کوثر هوا گرم خواهد بود.

محمدی گفت: از روز سه شنبه (۲۸ خرداد) تا اواخر هفته جاری با نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین به منطقه، ضمن کاهش چند درجه‌ای دمای هوا (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و در مناطقی از استان رگبار موقتی (غالباً در ساعات بعدازظهر تا عصر) انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

افزایش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.