فرماندار سرپل ذهاب از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرای عملیات احداث زیرساخت‌های بازارچه مرزی «تیله کوه» در این شهرستان خبرداد.

۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرای عملیات احداث زیرساخت‌های بازارچه مرزی «تیله کوه»به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : عملیات احداث زیرساخت‌ها در بازارچه مرزی تیله کوه شامل محوطه سازی و ایجاد زیرساخت‌های این بازارچه مرزی در سطح ۱۵ هکتار، انجام روکش آسفالت، دیوار و فنس کشی، استقرار دفاتر اداری، ساخت انبار و فیبر نوری با چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

وی گفت : عملیات ایجاد زیرساخت‌های بازارچه مرزی تیله کوه در سرپل ذهاب از سال ۹۷ با اختصاص اعتبار لازم و انتخاب پیمانکار آن آغاز شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در صورت بازگشایی بازارچه مرزی تیله کوه ۱۴۱ روستای این شهرستان تا شعاع ۲۰ کیلومتری با جمعیت هفت هزار و ۲۴۵ خانوار مرزنشین از مزایای آن منتفع می‌شوند.

جمالی نیا افزود: استاندار کرمانشاه نگاه ویژه‌ای به بازارچه تیلهکوه دارد و پیگیری‌های لازم برای بازگشایی بازارچه و بهره مندی مردم از خدمات آن را انجام داده است.

وی افزود: بازارچه‌های مرزی نقش مهمی در اشتغال ورونق اقتصادی منطقه دارد وتمام تلاش مسئولان دروزارت کشور این است که هرچه سریع‌تر مردم مرزنشین از مزایای آن منتفع شوند.

 

 

انتهای پیام/د

اجرا عملیات احداث زیرساخت‌ها در بازارچه مرزی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.