معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی از کامیون‌داران با چالش افزایش قیمت و کمبود روغن موتور مواجه بودند که با برگزاری جلسات متعدد مشکل آنها به زودی برطرف می‌شود.

چالش روغن رانندگان کامیون به زودی برطرف می‌شود/ تخصیص لاستیک‌های تشویقی به رانندگان کامیون بندر امام خمینی(ره)عبدالهاشم حسن‌نیا، مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل در  گفت‌وگو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه رصد کاملی در حوزه تخصیص لاستیک به کامیون‌داران در سراسر کشور انجام شده است، گفت: طبق گزارش‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته از صنف کامیون‌داران مشخص شده است که هم‌اکنون در حوزه توزیع لاستیک به کامیون‌داران مشکل چندانی وجود ندارد و خوشبختانه از طریق تولید داخل و همچنین واردات مشکل کمبود لاستیک برطرف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از روند توزیع درست و با دقت لاستیک بین کامیون‌داران هم خبر داد و گفت: در برخی از انبار‌ها انباشت لاستیک وجود داشته که به صورت سیستماتیک این لاستیک‌ها را توزیع کرده‌ایم و حتی در برخی از مسیر‌ها مانند بندر امام خمینی(ره) هم برای کامیون‌دارانی که اقدام به جابه‎جایی کالا‌های اساسی می‌کردند به صورت تشویقی لاستیک در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: به دلیل آنکه میزان دمای هوا در بندر امام خمینی(ره) بسیار بالا بوده و رانندگان در این مسیر به صورت مستمر تردد می‌کردند بنابراین لاستیک تشویقی در اختیار آنها قرار داده و این فرآیند توزیع هم با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

حسن‌نیا اظهار کرد: در برخی از مناطق و شهرستان‌ها که با کمبود لاستیک مواجه بودیم ظرف یکی، دو ماه آینده این مشکل کمبود هم برطرف می‌شود و روال عادی بین کامیون‌داران ایجاد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی به مشکل روغن موتور کامیون‌داران هم اشاره کرد و گفت: مشکل روغن چالش جدید رانندگان است که از یک سو با افزایش قیمت مواجه شده و از سوی دیگر و در برخی از مناطق با مشکل توزیع مواجه شده است.


بیشتر بخوانید: ورود انبوهی از کالای اساسی به بنادر کشور/ ارائه بسته‌های تشویقی به کامیون‌داران جهت توزیع کالاهای اساسی


وی تصریح کرد: در برخی از مناطق مانند استان خوزستان و بندر امام این روغن‌ها به صورت دسته دوم و سوم به کامیون‌داران می‌رسید که خوشبختانه با هماهنگی شرکت‌های تولیدکنندگان توزیع این روغن به صورت مستقیم از طریق خود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص می‌یابد.

حسن‌نیا تأکید کرد: شرکت‌های تولیدکننده هم برای توزیع روغن قول داده‌اند که با کامیون‌داران و شرکت‌های حمل و نقل هماهنگی لازم را داشته باشند و به زودی مشکل توزیع روغن در تمامی استان‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

مشکل لاستیک کامیون داران تا ۲ ماه آینده برطرف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
گرانی لاستیک که واویلا روغن موتور اینقد گرون شده دیگه باور کنید نمیتونیم عوض کنیم بعد ماشین بخوابه بهتره با این اوضاع کار کرد. خدا میدونه داریم نابود میشیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
کجا داریم میریم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۸:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام . رانندگان مسیر ترانزیتی بندرعباس و بندر شهید رجایی رو هم دریابید که مشکلشان کمتر از بندر امام خمینی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
چرا برخی از کامیونداران چند بار لاستیک دولتی دریافت کردند در صورتی که برخی دیگر هنوز برای بار اول هم در نوبت لاستیک منتظرند کجا رفته عدالت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
آخه یعنی چی روغن موتوری که سال نودوشش لیتری ۶۰۰۰تومان بود الان شده بیست هزار تومان آن هم ایرانی یعنی چی بخدا از خسته شدیم با موتور کار میکنم مسکن انجور اقتصاد اینجور خدایا تو بدادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
دیگه چالش روغن تو کشوری که قطب تولید روغن موتور و مواد پالایشگاهی دنیاست قابل تصور نیست !! بلکه بی خیالی دولت در نظارت و جسارت زالوهای اقتصادی را می رساند
آخرین اخبار