به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه را میتوان یکی از بازندگان بزرگ وضع قانون منع واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سیسی دانست؛ قانونی که در سال ۲۰۱۴ اجرایی شد.
در آن زمان، تمامی محصولات این خودروساز، پیشرانههای حجیم ۶ یا ۸ سیلندر داشتند و مشمول این قانون بودند.
اما پس از معرفی ماکان با پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو در سال ۲۰۱۴، شانس بازگشت این برند به کشورمان فراهم شد و در نهایت از اواسط سال ۲۰۱۶ (بهعنوان مدل ۲۰۱۷) شاهد ورود اولین سری ماکان با قیمتی فراتر از نیممیلیارد تومان بودیم.
ماکان را میتوان تنها کراساور جمع و جور ایران دانست که از بالاترین سطح تجمل، عملکرد و راحتی کابین برخوردار است.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/