مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم اکنون ۶۶ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور آنلاین در سطح استان اردبیل فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مراحل نصب این سامانه گفت: هم اکنون ۶۶ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور آنلاین، نظارت تصویری و ۶۴ سامانه تردد شمار در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

وی از نصب سامانه توزین در حال حرکت در محور اردبیل- خلخال به عنوان یکی از پرترددترین جاده‌های استان خبر داد و افزود: بعد از نصب سامانه در محور اردبیل- آستارا سه راهی فرودگاه دومین سامانه نرسیده به پاسگاه جاده اردبیل- خلخال نصب شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل در خصوص قابلیت‌های این سامانه بیان کرد: سامانه توزین حین حرکت جهت برداشت بار تمامی خودرو‌های عبوری و شناسایی وزن‌های غیرمجاز و اعلام به پاسگاه پلیس راه نصب می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌ها را در دستور کار خود قرار داده تصریح کرد: این سامانه با هدف جلوگیری از شیارافتادگی و تخریب جاده نصب می‌شود و قابلیت برداشت سرعت تمامی وسایل نقلیه عبوری و شناسایی سرعت‌های غیرمجاز را نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار بهره برداری از این پروژه با سه سال هزینه پشتیبانی و نگه داری بیش از ۱۰ میلیارد ریال است، افزود: قابلیت دیگر این سامانه برداشت و ثبت پلاک تمامی خودرو‌های عبوری است.

انتهای پیام/ح

نصب سامانه توزین در حرکت در جاده اردبیل- سرچم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.