به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعلیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیر باشگاه استقلال تهران در خصوص آخرین اخبار از مربی ایتالیایی این باشگاه اظهار کرد: قرارداد استراماچونی امضا شده و احتمال می‌دهم تا اواخر هفته آینده به ایران بیاد البته سه دستیار خارجی با خودشان می‌آورد، اما هنوز دستیاران ایرانیِ او مشخص نشده است. باید صبر کنیم تا  استراماچونی بیاید و با ما جلسه‌ای را برگزار کند.  

خلیل‌زاده: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند/ جو بدی برای استراماچونی درست کردند اما او تصمیم کرفت با استقلال قراردادش را امضا کند

پاتوسی با استقلال قرارداد دارد

او تصریح کرد: چند بازیکن ما در تیم ملی هستند و باید در بازگشت آن‌ها، درباره تمدید قراردادهایشان تصمیم بگیریم. پاتوسی قرارداد  ۳۰۰ هزار دلاری با ما دارد و از تیم ما جدا نمی‌شود و اگر بشود هم باشگاه به پرداختش ادامه می‌دهد، اما احتمالا پاتوسی به ایران بر می‌گردد.

جو بدی برای استراماچونی درست کردند اما او تصمیم گرفت با استقلال قرارداد را امضا کند

خلیل زاده عنوان کرد: وقتی با استراماچونی وارد مذاکره شدیم به دنبال این بودیم که برای تیم قهرمانی بیاوریم و در جمع بندی هیئت مدیره به این رسیدیم که سرمربی خوبی بیاوریم و در نهایت مصوب شد ماجدی و فتحی به ترکیه بروند تا با استراماچونی مذاکره کنند که ماجدی نرفت و فتحی و خطیر با این مربی تفاهم کردند، اما بعد از بازگشت جو بدی را راه انداختند تا این مربی به این نیاید. اما استراماچونی دو دستیار خود را فرستاد و گزارش کاملی را نزد او بردند و در نهایت قرارداد او امضا شد.

خلیل‌زاده: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند/ جو بدی برای استراماچونی درست کردند اما او تصمیم کرفت با استقلال قراردادش را امضا کند

باشگاه استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند

او گفت: باشگاه استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند و اصل ۴۴ باید رعایت شود و در واگذاری کوتاهی شده و مقام معظم رهبری اعلام داشتند که این باشگاه‌ها واگذار شوند و اعتقاد ما بر این است که این دو باشگاه در یک سهامی عام عدالت را دنبال می‌کنند. در باشگاه استقلال که پیشکسوتان آن هم موسسه‌ای را تشکیل دادند و سازمان خصوصی سازی به دنبال این است که این دو باشگاه را در اختیار بگیرند و به صورت سهام‌های عام باشد. باشگاه‌ها باید از حالت دولتی خارج شوند تا قانون رعایت شود و مردم هم به حق خود و برگه سهام برسند. البته باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بدهی‌های مالیاتی سنگینی دارند و به سرعت باید واگذار شوند.

رقم قرارداد استراماچونی با دستیارانش برای یک سال است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرارداد استراماچونی با سه دستیار ۷۰۰ هزار یورو است و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم. این رقم برای یک سال است.

خلیل‌زاده: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند/ جو بدی برای استراماچونی درست کردند اما او تصمیم کرفت با استقلال قراردادش را امضا کند

موضوع قرارداد رحمتی با پدیده را از رسانه شنیدم

خلیل زاده در خصوص قرارداد رحمتی با باشگاه پدیده تصریح کرد: رحمتی با ما قرارداد ندارد، اما از ما جدا نشده است، هر چند که او با پدیده مذاکره کرده است. البته رحمتی از خانواده استقلال است و چه اتفاقی برای او افتاده است نمی‌دانم، اما هنوز از زبان رحمتی نشنیدم که به پدیده رفته باشد و من نیز از رسانه‌ها این موضوع را شنیدم.

خلیل‌زاده: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند/ استراماچونی تصمیم گرفت با استقلال قرارداد امضا کند/ دست حاشیه سازان رو می‌شود

در هیئت مدیره همه خواهان رفتن شفر از استقلال بودند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حواشی پیش آمده پس از جدایی شفر تصریح کرد: شفر دربی را باخت و بعد گفت من اوضاع را درست می‌کنم، اما او به باشگاه ضربه زد. فیلمی را که او گرفت یک سناریو علیه استقلال بود. البته اینکه بانیِ بیرون رفتن شفر از استقلال فقط خطیر باشد درست نیست. معاونان، شفر را بیرون نکردند و هیئت مدیره و شخص من نیز خواهان رفتن او از استقلال بودیم.

چرا حواشی سال‌های گذشته الآن باید منتشر شود؟

خلیل زاده عنوان کرد: من در باشگاه استقلال کار می‌کنم و علاقمند به این کار هستم البته منت نیست و افتخار است و از مصاحبه‌های خانم داوری ترسی ندارم. من برابر قانون باید حرف بزنم و هر جرمی منتسب به من باشد من تسلیم هستم چرا که در جمهوری اسلامی ایران حقی ضایع نمی‌شود.

او ادامه داد:، اما من ماندم چرا این فیلم بعد از سال ۹۲ الان پخش می‌شود من می‌خواهم بدانم کدام سایت این فیلم را منتشر کرده است، اما وکیلم دنبال می‌کند که چرا امروز این اتفاقات مطرح شده است. پرونده حکم قطعی دارد. مطمئن باشید دست همه افراد که حاشیه درست می‌کنند رو خواهد شد. من از آبرو ریزی این افراد نمی‌ترسم و قبلا هم برای من حاشیه سازی کرده بودند و در نهایت در دادگاه از من عذرخواهی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار