رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: من تشخیص می‌دهم که پاداش را به چه افرادی بدهم و کارمندان فدراسیون هم نیاز به انگیزه دارند.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه بخشی از پاداش بازی‌های آسیایی جاکارتا به او، صیامی و غیاثی تعلق گرفته است، اظهار کرد: بله بخشی از این پاداش به صورت قانونی برای من، صیامی و غیاثی است و همه روسای فدراسیون‌های مدال آور در جاکارتا این پاداش گرفتند و من هم به عنوان سرپرست کاروان دوومیدانی پاداش دریافت کردم. به هر حال این بحثی است که برخی از دوستان به راه انداختند که درست نیست. ما بخشی از پاداش تعلق گرفته را قرار است به کارمندان فدراسیون، اعضای سازمان تیم‌های ملی و مربیان زحمتکش بدهیم.

کیهانی درباره انتقادات صورت گرفته درباره اهدای پاداش به کارمندان فدراسیون تصریح کرد: من تشخیص می‌دهم که پاداش را به چه افرادی بدهم و کارمندان فدراسیون هم نیاز به انگیزه دارند و این پول برای مربیان نیست که اعتراض کردند. به هر حال از پاداش تعلق گرفته خود می‌گذریم و به سایر عوامل فدراسیون می‌دهیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه چرا صیامی دبیر کل فدراسیون باید پاداش جاکارتا را بگیرد، گفت: عوامل همراه تیم ملی دوومیدانی در جاکارتا ۸ نفر بودند که شامل رئیس فدراسیون، ۳ مربی خارجی، ۳ مربی داخلی و یک مربی خانم بودند که مطابق آئین نامه وزارت ورزش باید ۳ نفر از این عوامل را به وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌کردیم تا پاداش دریافت کنند. با توجه به اینکه خانم‌ها مدالی در این بازی‌ها نگرفتند صیامی و غیاثی را برای اخذ پاداش به وزارتخانه معرفی کردیم.

او درباره اخذ تعهد از مربیان تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات برای تعلق نگرفتن پاداش ریاست جمهوری و وزارت ورزش به آن‌ها بیان کرد: بله ما از همه کسانی که به مسابقات اعزام می‌شوند تعهد می‌گیریم که در قبال پاداش‌ها هیچ ادعایی نداشته باشند. پاداش به مربیانی تعلق می‌گیرد که شاگردانشان در مسابقات مدال بگیرند. ما عدالت را رعایت می‌کنیم، اما می‌توانیم زیاده خواه باشیم و پاداش‌ها را در جیبمان بگذاریم و هر طور صلاح دانستیم خرج کنیم، اما این کار را نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید: صیامی: درصد زیادی از پاداش جاکارتا را به مربیان شهرستان‌ها می‌دهیم


انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره پاداش جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار