محبوبی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ هزینه‌ای برای بازسازی کار‌های عمرانی از سوی دولت تخصیص داده نشده است.

محبوبی/حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی آق قلا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی عمرانی و راه‌های این شهر گفت: در حادثه سیل ۹۷ نقطه‌‌ از راه‌های شهر آق قلا به دلیل هدایت آب به پایین دست برش دادیم که تمامی این راه‌ها اکنون به صورت موقت باز شده است. البته در برخی از راه‌ها نیاز است که پل دائم نصب شود.

محبوبی ادامه داد: برای راه‌های شهر آق قلا بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال خسارات  برآورد شده و لازمه احداث پل‌های دائم، تامین اعتبارات از سوی دولت است، علی رغم اینکه ما در ابتدای بروز حادثه، میزان خسارات عمرانی آق قلا را اعلام کردیم، اما متاسفانه تاکنون هیچ هزینه‌ای برای بازسازی کار‌های عمرانی از سوی دولت تخصیص داده نشده است. تاکنون دولت تنها برای بحث کشاورزی و احداث ساختمان بودجه‌ تخصیص داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آق قلا درباره زمان در نظر گرفته شده برای ترمیم راه‌های این شهر گفت: مدت زمان بازسازی راه‌ها از زمان تخصیص تا انجام کار حدود یه ماه در نظر گرفته شده؛ اکنون مشکلی در شهر آق قلا وجود ندارد و خوشبختانه آب‌ فروکش کرده و شهر آق قلا در مرحله بازسازی و تعمیر ساختمان‌ها و همچنین ترمیم بخش کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار