معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها نیازمند تغییر رویکرد‌های فعلی مدیریت شهری است.

ایجاد تحول در شهر‌ها نیازمند تغییر رویکرد‌های فعلی مدیریت شهری است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه سفر به استان اردبیل از سه شهر گرمی، زهرا و انگوت بازدید کرد و گفت: ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها نیازمند تغییر رویکرد‌های فعلی مدیریت شهری است.

وی بیان کرد: طی سال جاری کمک‌های وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود، ولی ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها و روستا‌های استان یک نگاه جدید را می‌طلبد که یکی از محور‌های آن دور شدن از تفکر اداره شهر و روستا با اتکای صرف به کمک‌های دولتی است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه بر توجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شورا‌ها به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی تاکید نمود و گفت: برای اداره مطلوب شهر‌ها و روستا‌ها و تامین درآمد برای اجرای پروژه‌ها و تقویت زیرساخت‌ها چاره‌ای جز تغییر نگاه و رویکرد به اداره شهر و روستا و توجه ویژه به جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی نداریم.

انتهای پیام/ح

ایجاد تحول و جهش در شهر‌ها و روستا‌های اردبیل

برچسب ها: عمرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.