رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت ساعتی قبل براثر انفجار خودروی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی در محله گلشهر چابهار ۹نفر مصدوم شدند.

محمودرضاناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهردر گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعتی قبل براثر انفجار خودروی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی در محله گلشهر چابهار ۹نفر مصدوم شدند.

ناصح بابیان اینکه بلافاصله تیم‌های امدادی اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام شدند، افزود شدت آتش سوزی به حدی بود که یکی از آتش نشانان که برای کمک وارد منطقه حریق شده بود دچار سوختگی شد.

۹ مصدوم در پی آتش سوزی در محل اختفای سوخت قاچاق در چابهار/ آتش نشان روانه بیمارستان شد+تصاویر

۹ مصدوم در پی آتش سوزی در محل اختفای سوخت قاچاق در چابهار/ آتش نشان روانه بیمارستان شد+تصاویر

وی گفت: ۸نفر مصدوم دیگر اعضای منزل حادثه دیده بودند که براثر استنشاق دود دچار مسمومیت شده بودند و در محل حادثه درمان شدند.

ابوالحسن سراوانی مسئول آتش نشانی شهرداری چابهار در تشریح جزئیات این حادثه گفت: پس از وقوع آتش سوزی در یک خانه در محدوده گلشهر چابهار نیرو‌های آتش نشانی با تجهیزات کامل اعزام و در کمتر از نیم ساعت آتش را مهار کردند.

سراوانی گفت: در پی تماس یک شهروند با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری از وقوع حادثه حریق یک دستگاه خودروی پژوه ۴۰۵ حامل فرآورده نفتی از نوع بنزین در منزل مسکونی واقع در شهرک گلشهر خیابان محراب بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ گلشهر و ایستگاه یک به محل اعزام شدند.

۹ مصدوم در پی آتش سوزی در محل اختفای سوخت قاچاق در چابهار/ آتش نشان روانه بیمارستان شد+تصاویر

وی ادامه داد: با کمترین زمان نیرو‌های آتش نشانی با سه دستگاه خودروی سنگین، یک دستگاه خودروی نیمه سنگین و یک دستگاه خودروی سبک حامل کف خاموش کننده در محل حاضر و نسبت به اطفا حریق که ۲۵ دقیقه بطول انجامید اقدام کردند.

انتهای پیام/ع

آتش سوزی در منزل

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
واقعا خسته نباشید آقای سراوانی از آتش نشانان خبره. هست
آخرین اخبار