امام جمعه رشت:

آمریکا مذاکره را بهانه قرار داده است

امام جمعه رشت گفت: آمریکا تعهدات مذاکره قبل را زیرپا گذاشته و این بار نیز مذاکره را بهانه‌ای برای دست یافتن به اهداف شوم بهانه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: وقتی طرف مقابل نتایج مذاکرات قبلی زیر پا گذاشته و به تعهداتش عمل نمیکند، برای مذاکره دوباره شایستگی ندارد.

وی افزود: دشمنی که بار‌ها و بار‌ها برای ملت ما مشکل ایجاد کرده و حتی با سرنگون کردن هواپیمای مسافربری، جان صد‌ها مسافر بیگناه را گرفت، مذاکره را بهانه قرار داده است.

امام جمعه رشت بااشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب و با تاکید بر پیام واضح و روشن مقام معظم رهبری به میانجی گری ژاپن، گفت: سابقه و گذشته آمریکا ثابت می‌کند این بار هم نقشه‌ای جدید و شوم در سر دارد.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به صحبت‌های سخیف برایان هوک، نماینده امریکا در امور ایران، که موشک‌های ساخت ایران را فتوشاپ و غیرواقعی عنوان کرده بود، افزود: واقعی یا غیرواقعی بودن پیشرفت ایران در صنایع موشکی به تایید یا تکذیب شما نیاز ندارد و اگر آن را غیرواقعی می‌دانید، چرا به همه جا سرک می‌کشید و تمام تلاش خود را گذاشته اید تا جلوی این صنعت دفاعی را بگیرید؟

وی همچنین به ۲۷ خرداد، سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی با تکیه بر روحیه جهادی در همه جای کشور به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم خدمات زیادی ارائه کرد و امروز نیز با وام گرفتن از این روحیه میتوان در رونق تولید به پیشرفت‌های مهمی دست یافت.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.