در هفته سوم لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه خرس‌های روسی، عقاب‌های لهستانی را زخمی کردند.

خرس‌های روسی، عقاب‌های لهستانی را زخمی کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بالاخره انتظار‌ها به سر رسید و هفته سوم لیگ جهانی والیبال به میزبانی شهر ارومیه و از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در استادیوم دورنالار یوواسی آغاز شد.

در نخستین بازی از روز اول هفته سوم، تیم ملی روسیه در ورزشگاه مملو از جمعیت غدیر ارومیه توانست با نتیجه سه بر یک تیم ملی والیبال لهستان را از پیش رو بردارد.

در ست نخست این دیدار، در حالی که دو تیم تا امتیاز بیستم پا به پای هم پیش میرفتند، در نهایت عقاب‌های لهستانی در حالی که دو تیم در امتیاز‌های گسیل شده از ضربات سرویس در عدد یک برابر بودند، با برتری روی تور در دفاع و اسپک توانستند روس‌ها را با نتیجه ۲۶-۲۴ مغلوب کنند.

 این درحالیست که با آغاز ست دوم بازی، روسیه با یک برتری قابل ملاحظه و اختلاف امتیاز بالا در جریان مسابقه توانست نتیجه کار را به تساوی بکشاند. در این ست روس‌ها با چند امتیاز پیاپی سرویس و خطای کمتر در بازی توانستند نتیجه را ۲۵-۲۰ به نفع خود به اتمام برسانند.

ست سوم این بازی نیز همانند ست نخست با عملکرد برابر تیم‌ها تا امتیاز بیستم پیش رفت، اما این روس‌ها بودند که توانستند این ست را در ادامه روند رو به رشد خود با نتیجه ۲۵-۲۲ به نفع خود پشت سر بگذارند.

در پایان تیم ملی روسیه با برتری امتیازی در هر دو نقطه استراحت فنی ست چهارم و با استفاده از قدرت سرویس زنی و دفاع روی تور دقیق، توانست با امتیاز ۲۵-۱۹ تیم ملی لهستان را شکست دهد.

این دیدار با ست شماری ۳ بر ۱ به نفع روسیه به پایان رسید.

انتهای پیام/م

ارومیه میزبان لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.