والیبالیست کرمانی راهی صوفیه شد

رضا محمود آبادی جوان خوش آتیه کرمانی در قالب تیم والیبال جوانان ایران برای برپایی اردوی تدارکاتی بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.

علی اکبر ثابتی پور، رئیس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تیم ایران ساعت ۲:۴۵ بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد، کاروان ایران پس از توقف در فرانکفورت آلمان، راهی کشور بلغارستان و شهر صوفیه می‌شود.

وی افزود: شاگردان بهروز عطایی تا تاریخ ۲۶ خرداد جاری  در این کشور با تیم‌های جوانان بحرین و تیم ب بلغارستان ۳ دیدار دوستانه انجام خواهد داد و سپس روز ۲۸ خرداد جاری به کشور اسلوونی و شهر ماریبور سفر می‌کند.

ثابتی پور تصریح کرد: جوانان ایران در این اردو ضمن برگزاری تمرینات مورد نظر کادرفنی، با تیم‌های عربستان و اسلوونی دیدار خواهند کرد و بعد از پایان برنامه آماده سازی خود در تاریخ ۲ تیرماه به تهران باز خواهند گشت.

وی یادآور شد: همچنین مسئولان تیم ایران در تلاش هستند تا در صورت حضور تیم‌های کامرون و مصر در کشور اسلوونی با این دو تیم نیز دیدار دوستانه داشته باشند.

ثابتی پور افزود: اردوی آماده سازی جوانان ایران ۱۰ روز به طول خواهد انجامید و تیم ایران با حضور ۱۴ بازیکن و ۷ کادرفنی به این اردو خواهد رفت.

انتهای پیام/ب

حضور والیبالیست کرمانی در اردوی تدارکاتی جوانان ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار