آوار فقر و گرسنگی بر سر کودکان کشوری مدرن و توسعه یافته! + فیلم

افزایش نجومی شمار افراد فقیر و گرسنه در انگلیس، صدای اعتراض مردم و حتی برخی مسئولان را بلند کرده‌ است.

گرسنگیبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فقر و گرسنگی در انگلیس، به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و حتی مسئولان تبدیل شده است.

برخی از موسسات خیریه در انگلیس، شمار افراد فقیر و گرسنه را بیش از ۱۴ میلیون عنوان کرده‌اند.

انگلیس دارای بالاترین آمار فقر کودکان در میان کشورهای توسعه یافته است و مردمان این کشور برای نمایش اعتراض خود نسبت به سیاست‌های نادرست اقتصادی دولت، تا کنون تظاهرات زیادی را برپا کرده‌اند.

 

 


بیشتر بخوانید: سایه سنگین مشکلات اقتصادی بر سر بازنشستگان ایتالیایی + فیلم


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان وخرد : سکوت رسانه‌های مدعی حقوق بشر در برابر کشتار وحشیانه شیعیان در عربستان !!! حقوق بشر را خداوند جل جلاله در آخرین کتاب راهنمای انسانساز مقدسش و عدالت گسترش قران کریم و دین کاملش دین آخرین رسولش حضرت محمد مصطفی ص به صورت کامل بیان فرموده و مدعیان دروغین حقوق بشر اگر دین هم داشته باشند که ندارند از کتاب مقدس شما مسلمین و شما مسلمین باید بی آموزند حقوق بشر را و شما مسلمین سر تا سر جهان و جهان اسلام باید سازمان حقوق بشر را اداره کنید نه مدعیان بی دین و آیین لامذهب یا ادیان غیر کامل دین اسلام ناب محمدی ص چرا خودتان را به خواب زده ایید اینگونه موارد را باید سازمان حقوق بشر مستقل و مقتدر و قدرتمند و با عظمت و با شکوه و خردمند اتحادیه مسلمین با قدرت و شدت و بدون اغماض ورود و دخالت کند و تصمیم بگیرد و عمل کند این وظائف امت رسول الله ص هست این تکلیف خداوند جل جلاله است که بر دوش شما خردمندان اسلام ناب محمدی ص گذاشته نه اقوام دیگر در جهان شما مدیران و مدبران جهان هستید و باید برای جهانیان تصمیم بگیرید نه آنان برای شما مسلمین که کاملترین و آخرین دین خدا را دارید تصمیم بگیرند یا منتظر حقوق بشر نداشته و پر از ضعف آنان باشید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر جمیع اتحادیه حقوق بشر کاملترین دین خداوند جل جلاله و اطاعت و اجرای دستورات و قوانین و مقررات و احکام خداوند جل جلاله در قرآن کریم برای بشریت و مسلمین با قدرت و شدت و ایمان راسخ . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
خودمون چقدر فقیر و گرسنه داریم؟؟؟؟