نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز نظام سلطه از سر درماندگی دست گدایی به رئیس جمهور ژاپن، قطر دراز می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مرتضی طلایی، در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص در منطقه لتحر کاشان، گفت: آز آنجا که نظام سلطه در برابر همه فشار‌های سیاسی و اقتصادی که بر ما تحمیل کردند به نتیجه نرسیدند و درمانده شدند خود ترامپ دست گدایی به رئیس جمهور ژاپن، قطر و سایر کشور‌ها دراز می‌کندکه به ایران بروید و از ایران بخواهید دست از سر ما بردارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام سلطه منافع خود را از جریان مقاومت در منطقه به خطر افتاده می‌بیند گفت: امروز از آثار و برکات قطره قطره خون شهدا است که در کنار تدبیر مقام معظم رهبری تجلی یافته است و معظم له می‌فرماید ترامپ عددی نیست و او را به رسمیت نمی‌شناسم که بخواهم برای او پیام بفرستم.

به گفته وی، امروز نظام سلطه ملتمسمانه این طرف و آن طرف تلاش می‌کند تا به کشور ما بیایند و ما را متقاعد کنند که از سر ما و حمایت جریان مقاومت دست بردارید.

رئیس پلیس سابق تهران، حمایت از جریان مقاومت را یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مهندسی انقلاب را از نگاه امام راحل ببینیم ۶ ضلع دارد که مبارزه با نظام سلطه و مستکبران یکی از اضلاع هندسه انقلاب است.

سردار طلایی، مردم را به عنوان رکن هندسه انقلاب تاکیدکرد و گفت: با قدرت و پشتوانه معنوی معنوی ملت ایران بوده است که انقلاب اسلامی تا اینجا رسیده است.

وی اظهارداشت: اول مردم، دوم بصیرت و استقامت مردم ایران به عنوان دو عامل اساسی و حیاتی حفظ ما در برابر همه مشکلات نظام سلطه و هم پیمانان آن است که از اول انقلاب تا کنون بر این کشور و ملت تحمیل کردند.

به گفته وی حضور مردم همراه با استقامت، بصیرت، پایداری و ایستادگی است که نظام سلطه را عاجز کرده است.

سردار طلایی با تاکید بر اینکه مسئله امریکا یک مشکل و آن هم این است که اراده نیرو‌های مقاومت برای حفظ منافع حیاتی نظام سلطه متوقف شود گفت:در واقع آن‌ها از جمهوری اسلامی توقع دارند دست از حمایت جریان مقاومت که در منطقه شکل گرفته است و حیات رژیم صهیونیستی و منافع رژیم سلطه را به خطر انداخته است دست بردارد.

وی تصریح کرد: اگر دست حمایت جمهوری اسلامی نبود داعش، سلفی‌ها و تکفیری‌هایی که این‌ها بوجود آوردند عراق و سوریه و یمن را بلعیده بودند.

به گفته وی آن‌ها می‌خواهند ما این نیروی مقاومت را به جهت معنوی، فکری و اخلاقی حمایت و پشتیبانی نکنیم تا منافع آن‌ها به خطر نیفتد.

سردار طلایی در پایان افزود: دست نظام سلطه به برکت هشت سال مقاومت در برابر هجمه بی امان جریان داعش و تکفیری‌ها و حمایت‌های بی امانی هم پیمانان آن‌ها از سوریه کوتاه شد.

شایان ذکر است: مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص در منطقه لتحر کاشان به همت خیران ورزش یار این منطقه با هزینه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تجهیز و ساخته شده است.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع، امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های کشتی، رزمی همچون تکواندو، بوکس و آمادگی جسمانی در ۲ بخش خواهران و برادران وجود دارد.

انتهای پیام/ف

مبارزه با نظام سلطه یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های انقلاب اسلامی است

برچسب ها: شورای شهر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.