رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ملت ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد و با تمام توان و تکیه‌بر توان داخلی، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دومین یادواره شهید حسن عشوری در گلزار شهدای آستان مقدس امامزادگان ماچیان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار و فشار‌های اقتصادی گفت: باید بتوانیم با تمام توان و تکیه‌بر توان داخلی، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و از تک‌محصولی صادرات نفت خارج شویم و به خودکفایی اقتصادی برسیم.

وی افزود: ملت ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد و باعزت و سربلندی که ملت ایران دارد با مقاومت می‌تواند از پیچ تحریم‌ها به‌سلامت عبور کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین بر ضرورت تمدن‌سازی و صدور انقلاب اسلامی به جهان تأکید کرد و گفت: باید از شهدا درس بگیریم و با الگوسازی راه شهدا برای فرزندان این سرزمین امنیت انقلاب اسلامی را تثبیت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی افزود: برتر از مقام شهادت کار نیک دیگری نیست شهدا برای رسیدن به معشوق حب شهادت داشتند هرچند پس از شهادت آرزوی بازگشت به دنیا داشتند تا دوباره بجنگند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با نثار جان خود از انقلاب و اسلام حراست و پاسداری کردند گفت: ملت ایران باید با الگوگیری از راه شهدا و تبعیت از، ولی فقیه زمان، در حراست از انقلاب و تثبیت آن تلاش کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه شهید با اولین قطره خونش گناهانش بخشیده می‌شود تصریح کرد: خاموشی با بیان اینکه شهدا به باطن دنیا نگاه می‌کنند گفت: شهدا در مقابل فدا کردن جان خود به مقام، ولی الهی نزد خدا می‌رسند و مانند شهید عشوری و حججی خوف و حزنی از دشمنان ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی را حاصل جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا خواند و تصریح کرد: به برکت خون شهدا و عظمت ایران اسلامی این انقلاب به جهان صادرشده و موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است.

انتهای پیام/اص

برگزاری دومین یادواره شهید حسن عشوری

برچسب ها: سازمان اوقاف ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.