امام جمعه منوجان از نیمه تعطیل بودن شهرک صنعتی منوجان بدلیل نداشتن بازار تولید چشمگیر، انتقاد کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های معین اقتصادی در رفع مشکلات فرا رو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی منوجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: تلاش مسئولین در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است و این امر باید محقق شود.

وی افزود: الحمدلله درسال جدید شاهد نزول باران رحمت الهی بودیم و باید با مدیریت به موقع و آگاهی کامل در فصول کشاورزی زمینه‌های رونق اقتصادی خانواده‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط فراهم شود.


رضوانی از نیمه تعطیل بودن شهرک صنعتی منوجان بدلیل نداشتن بازار تولید چشمگیر، انتقاد کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های درونی همچون معین اقتصادی در رفع مشکلات فرا رو شد.

وی در ادمه سخنان خود به گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: دراین بیانیه رهبرمعظم انقلاب افق بسیار روشنی را برای مردم و انقلاب در آینده پیش بینی کرده است و ضرورت دارد این بیانیه مانند وصیت نامه امام راحل بعنوان واحد درسی در مراکز آموزشی تدریس شود.

 شهرک صنعتی منوجان با مساحت ۴۹ هکتار در سمت چپ جاده منوجان- کهنوج واقع شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اخباراقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.