سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا در تبریز، با انتشار گزارشی به استقبال این بازی‌ها رفت.

سایت AFC:تمرکز فوتسال آسیا روی ایران استبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا از فردا جمعه به میزبانی ایران در شهر تبریز آغاز خواهد شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز آغاز این رقابت‌ها با انتشار گزارشی به استقبال این بازی‌ها رفت و نوشت تمرکز فوتسال آسیا روی ایران میزبان است.

در این گزارش آمده است، تمرکز فوتسال آسیا روی جمهوری اسلامی ایران میزبان خواهد بود، مدافع عنوان قهرمانی بازی‌های خود را در گروه A مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه پورشریفی تبریز برابر هنگ کنگ آغاز خواهد کرد.

در کنار ایران، ۱۱ تیم پرامید قاره، که از روز ۱۴ تا ۲۲ ژوئن برای کسب جام قهرمانی رقابت خواهند کرد، پس از یک دوره مقدماتی سخت که نشان دهنده توسعه فوتسال آسیا است، خود را به دور نهایی رسانده اند.

این ۱۲ تیم به چهار گروه تقسیم شدند که دو تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت. تیم ملی فوتسال عراق نایب قهرمان سال ۲۰۱۷ آغازگر این بازی‌ها خواهد بود که مسابقه خود را روز قبل از افتتاحیه در ساعت ۱۲ بعد از ظهر برابر چین تایپه انجام خواهد داد.

ژاپن نیز در گروه C روز افتتاحیه رقابت خود با تاجیکستان را ۲:۳۰ بعد از ظهر برگزار خواهد کرد.

در همین حال، تایلند، میزبان دوره اول که دو سال پیش برگزار شد و تیم سوم مسابقات در گروه B ساعت ۵ بعد از ظهر با جمهوری قرقیزستان روبرو خواهند شد.


بیشتر بخوانید: 

ناظم الشریعه: بازیکنان جوان را به اردو دعوت کردیم

پیروزی پر گل ملی پوشان فوتسال ایران مقابل صربستان

شمسایی: امیدوارم پرسپولیس و استقلال در فوتسال تیم داری کنند

شمسایی بازهم آقای گل جهان می‌شود


انتهای پیام/

گزارش‌ای اف سی از فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار