یکی از کاریابی‌های استان یزد که در پیامی توهین آمیز، اقدام به انتشار آگهی جذب نیروی کار برای یک شرکت فولادی کرده بود بلافاصله تعلیق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ یکی از کاریابی‌های استان یزد در پیامی توهین آمیز، اقدام به انتشار مطلبی در رابطه با کاریابی برای یک شرکت فولادی کرده بود که در آن به یکی از قومیت های کشور اهانت شده بود.

محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی در پی انتشار این آگهی،  طی ابلاغی موسسه مذکور را بدلیل سهل انگاری و بی دقتی در انتشار آگهی تلگرامی جذب نیروی کار که منجر به بروز موجی از نارضایتی قومیتی هموطنان عزیزمان شد، تعلیق کرد.

محمد علی طالبی استاندار یزد نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: یزد در چهار دهه گذشته جزء مهاجرپذیرترین استان‌های کشور بوده و بالندگی امروزش را مدیون همه ایران می‌داند و هویت یزد با همزیستی سازنده اقوام و گروه‌های مختلف عجین شده و هیچ شیطنت و کج‌فهمی نمی‌تواند انسجام ما را تهدید و مهر قومیت‌های ترک، بلوچ، عرب و... را از قلبمان بیرون کند.

موضوع انتشار این آگاهی به بیانیه و اقدامات این دو مسئول استانی ختم نشد و محمد شریعتمداری وزیر کار هم در پیامی با اظهار تاسف از این اقدام، اظهار داشت: رنگین کمان اقوام، مذاهب و ادیان از زیبایی های ایران است، که هر از چندگاهی با تیشه جهل یا عناد زخم می پذیرد، اما باز خود را ترمیم و شیرازه مستحکم میهن می ماند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار