رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، گفت: تشویق نسل جوان به داشتن برنامه های مفید و جامع از مهم ترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت است.

طرح اوقات فراغت و استعدادیابی در رشته های ورزشی برگزار می شود به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، گفت: تشویق نسل جوان به داشتن برنامه های مفید و جامع از مهم ترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت است.

وی افزود: این برنامه جامع شامل فعالیت آموزش و تمرین ،کشف استعداد ، و سایر آموزش هاست که در قالب طرح اوقات فراغت و استعدادیابی در رشته های ورزشی در تابستان مجموعه ها منتخب هیئت های ورزشی برگزار می شود.

باباملکی ادامه داد: از مهم ترین اهداف اجرای این طرح غنی سازی اوقات فراغت و استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تشویق خانواده ها علاقه مند به ورزش، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی ورزشکاران و آشنایی آنها با مفاهیمی مانند تکالیف شهروندی، مهارت های زندگی و آسیب های اجتماعی است.


باباملکی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ورزش، اضافه کرد: با اجرای آموزش و تمرین، در برنامه های اوقات فراغت ورزش در تابستان زمینه های اخلاق و روحیه پهلوانی ، مرام معرفت، و علمی آموزش می بینند.


وی تاکید کرد: مجموعه های ورزشی شهر کرمانشاه بهترین و امن ترین محل برنامه های آموزش و تمرین فرزندان شما می باشد که توسط هیات ها ورزشی و پایگاه استعدادیابی قهرمانی معرفی شده است.

انتهای پیام/ز

 

مجموعه های ورزشی شهر کرمانشاه بهترین و امن ترین محل برنامه های آموزش کودکان است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.