قابلیت صفحه سبز به نرم‌افزار iMovie اضافه شد

نرم‌افزار iMovie که قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش فیلم در آی‌اواس است در بروزرسانی جدید خود از قابلیت صفحه سبز (Green Screen) رونمایی کرده است.

قابلیت صفحه سبز به نرم‌افزار iMovie اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، iMovie که برای سیستم عامل آی‌اواس طراحی شده یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزار‌های ویرایش فیلم برای گوشی است، زیرا کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار بدون هیچ مشکلی فیلم‌هایی با کیفیت 4K را نیز ویرایش کنند. از همه این‌ها مهم‌تر این است که نرم‌افزار iMovie به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اکنون آخرین بروزرسانی منتشر شده برای این نرم‌افزار آن را از قبل نیز قدرتمندتر کرده است. در نسخه آخر این نرم‌افزار پشتیبانی از قابلیت صفحه نمایش سبز (Green Screen) که تنها در برنامه‌های تدوین گرانقیمت یافت می‌شود، به آن اضافه شده است.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که پس از گرفتن تصویر در مقابل یک صفحه سبز (یا آبی) به راحتی پس زمینه را حذف کرده و تصویر اصلی را نگه دارند. شما می‌توانید میزان تغییرات ایجاد شده را کنترل کنید تا به درجه مطلوب شما برسد.

قابلیت صفحه سبز به نرم‌افزار iMovie اضافه شد


بیشتر بخوانید: پشتیبانی اپل از دوربین چندگانه در سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۳ 


علاوه بر این، شما هم اکنون می‌توانید تصاویر دارای پس‌زمینه شفاف را در پروژه‌های خود وارد کرده و همچنین از عکس‌ها برای ایجاد افکت تصویر در تصویر یا چند پنجره (اسپلیت اسکرین) استفاده کنید.

این بروزرسانی عظیم برای یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو است. با توجه به این که در سیستم عامل iOS قابلیت‌های دیگری نیز برای ویدئو ارائه خواهد شد باید گفت که اپل هم اکنون رهبر ارائه خدمات برای ویرایش ویدئو در تلفن همراه است.

قابلیت صفحه سبز به نرم‌افزار iMovie اضافه شد

در ادامه یک فهرست از قابلیت‌های جدیدی که همراه این بروزرسانی ارائه می‌شوند را مشاهده می‌کنید:

  • ویدیوی خود را با قابلیت جدید صفحه نمایش سبز تغییر دهید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که پس زمینه کلیپ‌هایی را که در جلوی یک صفحه سبز یا آبی گرفته شده‌اند حذف کنید.
  • افکت صفحه سبز را با ماسک ۴ نقطه‌ای و قابلیت مخصوص آن تنظیم کنید.
  • از ۸۰ موسیقی متن جدید در سبک‌های مختلف از جمله پاپ و احساسی که به صورت خودکار با اندازه فیلم شما یکی می‌شوند برای ویدئو خود بهترین را انتخاب کنید.
  • تصاویر دارای پس زمینه شفاف را به عنوان لوگو یا موارد این چنینی در بالای ویدیوی خود بگذارید.
  • از عکس‌ها برای استفاده در قابلیت‌های تصویر در تصویر و اسپلیت اسکرین استفاده کنید.
  • حاشیه‌های تصاویر در اسپلیت اسکرین یا تصویر در تصویر را به انتخاب خود حذف کنید.
  • هنگام بازگشت به iMovie از برنامه‌های دیگر، فورا به صفحه ویرایش پروژه خود برگردید.
  • پشتیبانی ClassKit اجازه می‌دهد تا دانش آموزان برنامه‌های ویدئویی را برای معلمان با استفاده از برنامه Schoolwork ارائه نمایند.
  • برای کاربرانی که در iMovie Theater فیلم دارند، از منویی که در زیر پروژه‌ها قرار دارد به این بخش دسترسی داشته باشید.
  • اشتراک گذاری در iMovie Theater دیگر امکانپذیر نیست، فیلم‌ها و تریلر‌های خود را در iCloud Photos ذخیره کرده که بتوانید از طریق Apple TV نیز آن‌ها را تمایش کنید.
  • مشکل نمایش اولیه در نمایشگر خارجی رفع شده است.

انتهای پیام/

پشتیبانی از قابلیت صفحه سبز در جدیدترین بروزرسانی iMovie

برچسب ها: فناوری ، اپل ، بروزرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار