ستاره جوان فرانسوی تیم فوتبال پاریس سن ژرمن تصمیم به خروج از این تیم گرفت.

امباپه راضی به حضور در پاریس سن ژرمن نیستبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  «مارکا» کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاریس سن ژرمن پس از دو فصل حضور در این تیم به دنبال آن است تا آینده فوتبال خود در این تیم را به پایان رسیده و تیم فوتبال رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

شایعات حاکی از آن است که این بازیکن از فعالیت های اخیر تیم پاریس سن ژرمن ناراضی است و تصمیم به کسب جام های مطرح اروپایی همچون لیگ قهرمانان اروپا با تیم های مطرح همچون رئال مادرید دارد.این بازیکن در دیدار تیم ملی فرانسه برابر ترکیه نیز که در نهایت با شکست خروس ها همراه بود ، نارضایتی خود را به سرمربی تیم ملی کشورش اعلام کرد و به دنبال کسب راه حلی برای خروج از این تیم است.

پدر امباپه نیز دلیل اصلی دو فصل حضور این بازیکن در تیم فوتبال پاریس سن ژرمن را کسب درآمد نجومی و آسایش خاطر این بازیکن برای زندگی اجتماعی اش عنوان کرده و حالا اما نظر خانواده او برای آینده فرزندشان تغییر کرده است.

گفتنی است از فصل پیش تیم فوتبال رئال مادرید در انتظار جواب مثبت این ستاره مثبت فرانسوی برای حضور در جمع کهکشانی ها است و همچنان درب های این تیم برای حضور ام باپه باز است.


بیشتر بخوانید:

رئالی شدن ستاره فرانسوی در دستان گریزمان

ستاره ۲۰ ساله فرانسوی رکورد مسی و رونالدو را شکست

قیمت جام اروپایی فراتر از دلار‌های نفتی/ الخلیفی به یک افتخار داخلی رضایت داد


انتهای پیام/

ام باپه به دنبال خروج از پاریس سن ژرمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار