سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد از توزیع ۴۰ عدد تنور و اجاق های گازی به صورت رایگان در بین ساکنین روستاهای فاقد انشعاب گاز سراسری منطقه هورامان از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید آزاد محبت گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تعداد ۴۰ عدد اجاق و تنور گازی به همراه کپسول و متعلقات مربوطه، تحویل اهالی روستاهای نوین و ناو از توابع بخش اورامان شد.

وی افزود: این تجهیزات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و در قالب پروژه های بخش حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان خریداری و در میان اهالی این روستاها توزیع شده است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد تاکید کرد: این پروژه با هدف رفاه بیشتر ساکنین روستاهای جنگل نشین، کاهش فشار بر منابع جنگلی، حفظ ذخایر ژنتیکی، جلوگیری از قطع درختان، ترغیب روستاییان و جنگل‌نشینان به استفاده از انرژی‌های پاک و زمینه‌سازی برای کاهش بهره‌گیری از سوخت فسیلی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: اردیبهشت امسال نیز ۱۰ عدد آبگرمکن خورشیدی در بین ساکنین روستای کلجی از توابع بخش هورامان این شهرستان با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال خریداری و توزیع شد.

انتهای پیام/م

  ۴۰ عدد اجاق و تنور گازی  تحویل اهالی روستاهای نوین و ناو از توابع بخش اورامان شد

 

برچسب ها: تسهیلات ، روستاییان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار