برگزاری کنفرانس بحرین با هدف اجرایی کردن طرح «معامله قرن» این روزها به موضوعی مهم برای کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

کودتایی که مخالفان برگزاری «کنفرانس بحرین» در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس اقتصادی بحرین، در مخالفت با این کنفرانس انتفاضه‌ای در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد. هشتگ مرده باد کنفرانس بحرین (یسقط مؤتمر البحرین) یکی از فعالیت‌هایی است که این روز‌ها بسیار باب شده است.

در گزارش المیادین آمده است: کنفرانس بحرین که با هدف پایان دادن به قضیه فلسطین و قدس برگزار می‌شود و از آن به عنوان کنفرانسی برای اجرایی شدن طرح معامله قرن با محتویات نامشخص، اما با هدف مشخص، یعنی عادی سازی رایگان روابط با اسرائیل و پایان دادن کامل به مقاومت، یاد می‌شود، به موضوعی مهم برای کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است، هشتگ مرده باد کنفرانس بحرین یکی از فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی است، اما در کنار این صفحه، صفحات دیگری هم در توئیتر مشاهده می‌شود که قدس برای فروش نیست یا ارتش سایبری برای حمایت از فلسطین از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار