اولین نشست هم اندیشی هیات هندبال استان کرمانشاه در بخش بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست هم اندیشی هیات هندبال استان کرمانشاه پیرامون برنامه ریزی، جهت فعالیت‌های هیات در محور‌های مختلف اعم از تعیین برنامه تمرینات، مسابقات، کمیته داوران، مربیان و سایر امورات مرتبط در بخش بانوان برگزار شد.

باحضور کادر اجرایی هیات هندبال استان، کلیه مربیان، داوران و پیشکسوتان هندبال در حوزه بانوان روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم خرداد ماه  برگزار شد.

حمیدرضا عزتی ریاست هیات هندبال استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه به تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های هیات در سالجاری در بخش بانوان پرداخت و گفت: انتظار از بخش بانوان این است که تحت مدیریت نایب رئیس بانوان هیات استان و با هماهنگی و همفکری و استفاده از تجربیات افراد پیشکسوت عرصه ورزش هندبال بانوان درسالجاری شاهد رشد وتوسعه هندبال باشیم.

در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه نقطه نظرات سازنده خود جهت رشد و توسعه ورزش هندبال و ارائه راهکار‌های لازم جهت بهبود وضعیت موجود پرداختند؛ و سپس نشمین شافعیان سرپرست نائب رئیسی وسعید علییی دبیر هیات هندبال استان به ارائه برنامه‌ها و تاریخ زمانبندی مسابقات در رده‌های مختلف سنی پرداختند؛ و بیان نمود بایستی یک هم افزایی بین هیات هندبال استان وانجمن آموزش وپرورش استان جهت ارتقأ برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی وجود داشته باشد.

آرزو محمدی مسوول انجمن آموزش و پرورش در بخش بانوان ضمن ارائه نقطه نظرات آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با هیات استان درخصوص استعداد یابی در نواحی مختلف استان و شهرستان و دراختیار قراردادن سالن ورزشی در نقاط مختلف جغرافیایی شهرستان را اعلام نمودند .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه ریزی، جهت فعالیت‌های هیات در محور‌های مختلف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.