شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هرسین به اتفاق مهندسین فنی و عمرانی شهرداری با حضور در پارک تاریخی سراب (پارک شهر) از روند اجرای پروژه های عمرانی و زیباسازی بازدید بعمل آوردند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اسدی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هرسین در خصوص رفع سریع نواقص پروژه بهسازی و زیباسازی و اقدامات تکمیلی در سریعترین زمان ممکن توسط پیمانکار مربوطه جهت استفاده شهروندان تاکید نمودند.

در ادامه سرکشی آخرین اقدامات عمرانی و تاسیساتی توسط ناظرین فنی و عمرانی شهرداری شرح داده شد .

شهردار هرسین در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت بالای امر برنامه ریزی در مدیریت شهری افزود : تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر هرسین بر این خواهد بود تا با اندیشیدن تمهیدات و برنامه ریزی مناسب در حوزه های عمرانی و تاسیساتی و همچنین نظارتی مستمر و دقیق تر بر روند اجرای پروژه های عمرانی – زیباسازی ، ضمن رعایت اصول و استانداردهای لازم ، رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش محقق سازد.

 عسگرپور رئیس شورای اسلامی شهر نیز پروژه های عمرانی پارک تاریخی سراب را از پروژه های مهم شهرداری هرسین دانست و اذعان کرد : با توجه به اینکه پارک شهر به نوعی به عنوان مهمترین تفرجگاه شهروندان قلمداد می شود ، نیاز است تا مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به شکل ویژه ای به آن توجه کند . به همین سبب نیز طی سال گذشته در این خصوص برنامه ریزی های خوبی صورت گرفت تا به زودی با احداث پروژه هایی درخور ، خدمتگزار شایسته ای برای شهروندان شریف هرسین باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

رفع سریع نواقص پروژه بهسازی و زیباسازی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.