معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در شورای اداری بخش کوزران گفت : ایجاد تفرقه و تضعیف ادارات و نهادها، بازی در پازل دشمن است .

ایجاد تفرقه و تضعیف ادارات و نهادها، بازی در پازل دشمن به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت : دشمن شناسی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری امر مهمی است که می‌تواند راهکاری اساسی برای اتحاد ادارات و نهاد‌ها و انسجام باشد .

وی گفت : دشمن نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا این گونه نشان دهد که نظام و حکومت دینی کارآیی و کارآمدی ندارد تا از این طریق سطح نارضایتی را در میان مردم افزایش دهد .

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و فشار اقتصادی آمریکا نیز در راستای همین برنامه است گفت: دشمنان ما با انواع حیله‌ها از جمله خوراک خبری ناقص سعی می‌کنند تا حتی بین ادارات و نهاد‌ها و مردم با عناوین مختلف تفرقه ایجاد کنند تا به هر صورت ممکن مردم را ناامید کنند .

کریمی هجمه‌ها و تخریب‌های علیه دولت را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: برخی گمان نکنند که تخریب دولت، تخریب جمهوری اسلامی نیست بلکه تخریب دولت نیز بخشی از همان تلاش دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی ماست و کسانی که دولت و نهاد‌های این کشور را تخریب می‌کنند بدانند که خواسته یا ناخواسته در بازی دشمن قرار دارند .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری کرمانشاه با بیان این مطلب که خوشبختانه ادارات، نهاد‌ها و مجموعه مدیریتی استان با انسجام کامل در حال تلاش و خدمت رسانی هستند گفت: دشمن در کرمانشاه مایوس است، مجموعه مدیریتی استان با مدیریت و تلاش شبانه روزی استاندار محترم زلزله را به یک فرصت برای خدمت و اتحاد تبدیل کرده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تلاش مجموعه مدیریتی استانداری بر آن است که یک انتخابات سالم و پرشور برگزار کند و آنچه که خواسته و انتخاب مردم است را قطعا ارائه خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر این نکته که انتخابات برای نظام و مردم جمهوری اسلامی یک فرصت است، هشدار داد که همگان باید با هرگونه تفرقه و طرح مباحث تفرقه انگیز قومی و مذهبی مقابله کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

دشمن شناسی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری امر مهمی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.