رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم شهید قندی یزد در مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور حضور خواهد یافت.

عبدالرضا دستا رییس هیات فوتبال استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت  : با هماهنگی های انجام شده و توافق با باشگاه شهید قندی یزد ، نماینده استان با نام تیم شهید قندی یزد در رقابتهای فصل جدید فوتبال دسته دو کشور شرکت می کند.

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: سال گذشته جلسات متعددی با حضور استاندار سابق یزد برای خرید سهمیه در لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار شد که متاسفانه مسائل سفر نوجوانان فوتبالیست به گرجستان و بازنشستگی استاندار باعث شد تا این روند خرید سهمیه متوقف شود.

دستا افزود: همچنین در سال گذشته جلسات متعددی با حضور صاحبان صنایع مختلف برای تیمداری در لیگ دسته دو برگزار شد که به دلیل مشکلات اقتصادی و حواشی فوتبال از پذیرش تیمداری خود داری کردند.

رییس هیئت فوتبال استان یزد گفت: خرید سهمیه بسیار طول کشید که دلایل مختلفی از جمله کم بودن سهمیه و مخالفت استاندار و نماینده مردم آن شهر از عوامل زمان بر بودن خرید سهمیه بود.

دستا گفت: سهمیه استان یزد در پنجم اردیبهشت ماه قطعی شد و مالک آن باشگاه حدود یک ماه درگیر مجوز خروج تیم از استان و انتقال به یزد بود.

وی افزود: پس از خرید سهمیه با شرکت کابل‌های شهید قندی یزد وارد مذاکره شدیم و دیروز در تهران با سهامدار اصلی شرکت شهید قندی یعنی شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن و فلزات ایران مذاکره کردیم و موافقت نهایی را گرفتیم.


انتهای پیام/ ص

نماینده استان یزد در لیگ دسته دو فوتبال مشخص شد

 

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار