مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: رسانه ملی با تمام توان برای تحقق شعار سال و انعکاس فعالیت‌های جهادی تولید کنندگان تلاش می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،آینه دار، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در نشست همفکری صدا وسیما با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: رسانه ملی در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید همه توان خود را به کار می‌بندد تا ظرفیت‌های اقتصادی و تلاش‌های جهادی تولید کنندگان در جهت رونق اقتصادی وپیشرفت استان را با برنامه‌های مختلف در صدا، سیما و خبر انعکاس دهد.


وی افزود: صدا و سیما به عنوان دستگاهی که همواره مورد مراجعه مردم است، ضمن پرداختن به خدمات دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان صمت برای پیشرفت، آبادانی و توسعه تولید به بیان مسایل و مشکلات مردمی نیز می‌پردازد.


تشکیل کارگروه تخصصی رسانه و رونق تولید با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف صمت و صداوسیما، پیشنهادی بود که مدیر کل صداوسیما برای استخراج سوژه‌های مفید رسانه‌ای برای تولید محتوا در زمینه تحقق شعار سال ارائه داد.


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان هم از رویکرد رسانه ملی در زمینه انعکاس فعالیت‌های این سازمان در زمینه‌های مختلف قدردانی کرد.


شهرکی با استقبال از پیشنهاد تشکیل کارگروه تخصصی رسانه و رونق تولید، بیان نظرات مردم و رفع نواقص احتمالی در حوزه تولید را از مزایای فعالیت این کارگروه دانست.
انتهای پیام/ب


نشست مدیر کل صدا و سیما با مدیران صنعتی

برچسب ها: صدای مردم ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار