۹ تن از اعضای مراکز کانون پرورش کرمانشاه، دیپلم افتخار کشور بلاروس را از آن خود کردند

۹ تن از اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، دیپلم افتخار و گواهی شرکت از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس را از آن خود کردند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : اعضای هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در حالی دیپلم افتخار و گواهی شرکت از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس را از آن خود کردند که در این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور شرکت داده شده بود.

وی گفت : برگزار کنندگان این مسابقه علاوه بر این تعداد کودک و نوجوان ایرانی، آثار ۱۰۶ عضو دیگر کانون را نیز در نمایشگاه مسابقه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند و به آن‌ها نیز گواهی شرکت اهداء کردند.

فتاحی افزود : بر همین اساس، «آندیا حیدری»، ۶ ساله عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون کرمانشاه، موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار این رقابت شد.

وی افزود : همچنین، «سینا گوهر نیا» از مرکز هوانیروز، «نوژین فتحی» ۵ ساله از مرکز روانسر، «محمد رضا مسعودی نیا» از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه، «حدیث چشمیشی» ۱۲ ساله از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه، «آمیتیس احمدی» ۵ ساله از مرکز روانسر، «متین قاسمی» ۹ ساله از مرکز سنقر، «آتنا غلامی» ۹ ساله از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه و «الینا احمدی» ۶ ساله از مرکز روانسر، ... دیپلم افتخار این مسابقه را به دست آوردند.

فتاحی گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مسابقه هنری با ارسال ۵۱۲ اثر نقاشی اعضای خود شرکت کرده بود .

 

 

انتهای پیام/د

درخشش اعضای مراکز کانون پرورش فکری در مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.