سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به برگزاری لیگ ملت‌های اروپا برای برگزاری بازی با تیم‌های این قاره کار سختی داریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی اش از ۲ دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان کشورمان مقابل سوریه و کره جنوبی بیان کرد: تیم ملی با ویلموتس شرایط مناسبی دارد. فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی برای جامعه فوتبال قابل قبول بوده و تیم ما در این ۲ بازی نتایج خوبی گرفته و سبک بازی تیم ملی برابر سوریه و کره جنوبی هم مورد قبول مردم بوده است.

او درباره آخرین وضعیت انتخاب فرهاد مجیدی برای سرمربیگری تیم ملی امید گفت: آخرین مراحل انتخاب سرمربی تیم ملی را طی می‌کنیم و ظرف ۲ تا سه روز آتی طبق هماهنگی‌ای که با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم از طریق سایت فدراسیون فوتبال به صورت رسمی این موضوع اعلام می‌شود. فرهاد مجیدی گزینه نهایی ما است، اما زمانی این بحث قطعی می‌شود که مانند ویلموتس قرارداد امضا شده و از طریق سایت ما اعلام شود. تا لحظه امضا قرارداد هیچ چیز مشخص نیست.

شکوری درباره اردوی تیم ملی در تیر ماه اظهار داشت: در این ماه اردویی برگزار می‌کنیم. ضمن اینکه برای فیفا دی‌های آتی هم بازی‌های دوستانه برگزار می‌شود. در حاشیه کنگره فیفا برای برگزاری بازی‌های دوستانه رایزنی‌های خوبی انجام دادیم. در این کنگره با فدراسیون کرواسی پیمان نامه‌ای بستیم و رابطه خوبی با این فدراسیون داریم. با چین، ژاپن، رومانی و سه - چهار کشور دیگر قرارداد همکاری امضا کرده ایم و امیدواریم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم. البته با توجه به اینکه در فیفادی تیم‌های اروپایی درگیر لیگ ملت‌های اروپا هستند برگزاری بازی دوستانه با این تیم‌ها سخت است.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتخاب حامی مالی تیم ملی و فدراسیون فوتبال گفت: تشکیل سازمان اقتصادی فوتبال در مجمع فدراسیون تصویب شده و کار‌های نهایی آن در حال انجام است. بحث لباس، حامی مالی و مارکتینگ در این سازمان صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه مراحل نهایی تشکیل این سازمان در حال انجام شدن است، فکر می‌کنم طی یک ماه آتی سازمان اقتصادی تشکیل شود. تمام مسائل مربوط به البسه تیم‌های ملی و مارکتینگ با تشکیل این سازمان شفاف سازی می‌شود.


بیشتر بخوانید: شکوری: کاملا حرفه‌ای با ویلموتس برخورد می‌کنیم/ حواشی باعث زیبایی فوتبال می‌شود/ همه باید مانند یک خانواده کمک کنیم تا کشتی فوتبال به مقصد برسد


انتهای پیام/

اظهارات شکوری درباره سازمان اقتصادی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار