معاون نظارت و پایش طبیعی محیط زیست استان بوشهر گفت: تصویر تلف شدن ماهی‌ها که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به شیف استان بوشهر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا فقیه افزود: از محل مورد نظر در تصویر پریدن ماهیان بر روی جاده که گمان می‌رفت جاده ساحلی شیف استان بوشهر باشد، بازدید شد اما در بازدید از این محل با حضور کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست به این نتیجه رسیدیم که این تصویر مربوط به جاده  شیف نبوده است.

وی ادامه داد: وجود جنگل‌های حرا در پس زمینه این تصویر و گفت‌وگوهایی که با صیادان شیف داشتیم نشان داد که این تصویر نمی‌تواند مربوط به این منطقه باشد.

معاون نظارت و پایش طبیعی محیط زیست استان بوشهر گفت: در تماسی که با معاون اداره کل شیلات استان بوشهر داشتیم نیز وی تاکید کرد این تصویر مربوط به شیف نیست.

یادآور می‌شود، دو روز پیش عیسی بن هلال رئیس اتحادیه صیادان شیف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفته بود، تصویری که در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته و در آن ماهیان از دریا بیرون می‌پرند و کسانی آن‌ها را صید می‌کنند، مربوط به این منطقه نیست و در شیف چنین اتفاقی رخ داده نداده است.

اما همان روز رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر اعلام کرد این اتفاق در جاده نگین بوشهر رخ داده است!

با توجه به گفته‌های امروز معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به نظر می‌رسد حرف پیشین محیط زیستی‌ها نقض شده است.

انتهای پیام/ک

تصویر بیرون پریدن ماهی‌ها از دریا مربوط به شیف نیست

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.