فرماندار سرپل ذهاب از احداث راه روستای «کوزه رود» در دهستان سرقلعه و جگیران این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : کوزه رود یکی از روستا‌های مرزی و محروم سرپل ذهاب در دهستان سرقلعه و جگیران از توابع این شهرستان است که با توجه به درخواست معتمدان روستا مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

وی گفت : کوزه رود دارای ۳۵ واحد مسکونی بوده که ۴۲ کیلومتر با مرکز شهر فاصله داشته و در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری آبان سال ۱۳۹۶ آسیب دیده و بازسازی کامل آن با استفاده از تسهیلات دولتی به پایان رسیده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: وجود رودخانه مانع از تردد اهالی روستا در چهار فصل سال با مرکز شهر سرپل ذهاب شده بود که با تدابیری که اتخاذ شد، راه دسترسی برای مردم این روستا با استفاده از امکانات منطقه‌ای و استانی احداث شد.

جمالی نیا افزود: احداث راه ارتباطی یکی از خواست‌های مهم مردم روستا بود و تنها راه ارتباطی این روستا در جریان سیل رودخانه هواسان از بین رفته بود و نیازمند احداث بود که بلافاصله با پای کار آمدن اداره راهداری شهرستان احداث آن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در بازدید میدانی از کوزه زرد، نیازمند‌ها و مشکلات این روستا همچون طرح هادی، آب شرب و خطوط ارتباطی تلفن مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

راه روستای «کوزه رود» در دهستان سرقلعه و جگیران احداث می شود

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.